مدیر کل امور دانش آموختگان داخل وزارت علوم:

ثبت نام 12 هزار دانشجو در "سامانه نقل و انتقال"/ 31 اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام

تاکنون بیش از 12 هزار دانشجو در سامانه نقل و انتقال دانشجویی ثبت نام کرده‌اند که 31 اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام است.

محمد حسین یوسفی مدیر کل امور دانش آموختگان داخل وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه 31 اردیبهشت آخرین مهلت نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های کشور است، تاکنون بیش از 12 هزار نفر در سامانه نقل و انتقال دانشجویی ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع 12 هزار نفر، تعداد 9  هزار و 500 نفر مربوط به دانشگاه‌های روزانه، 2 هزار و 600 نفر دانشگاه شبانه، 8 هزار و 500 نفر مربوط به دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، 1500 نفر مربوط به موسسات غیر انتفاعی و 2 هزار و 400 نفر مربوط به مجموعه‌های فنی و حرفه است چنانچه از این تعداد 12 هزار نفر، تعداد 1900 نفر مربوط به دانشجویان متاهل و 1100 مورد مربوط به دانشجویان مجرد است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه آیا تعداد نقل و انتقال دانشجویان نسبت به سال گذشته کاهش یافته یا افزایش اظهار داشت: نسبت تقاضاهای نقل و انتقال دانشجویی امسال به سال گذشته کاهش یافته است و به نظر می‌رسد تقاضاهای امسال واقعی بوده است.

یوسفی در ادامه افزود:  در سال گذشته از مجموع 32 هزار نفر ثبت نام جهت نقل و انتقال با 13 هزار و 500 تقاضا که بیش  از 40 درصد بوده است، موافقت شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار