"جاردلتو" در مراسم اهدای جوایز ام. تی وی 2014

"جاردلتو" بازیگر فیلم "کلوب خریداران دالاس" در سخنرانی خود هنگام دریافت جایزه‌ای از بیماری ایدز گفت.

به گزارش خبرنگارسینمای جهان  باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، یک‌شنبه شب در مراسم اهدای جوایز ام.تی وی 2014 که درسالن نوکیا تیتر برگزار شد و با مجری‌گری "کونان اوبرایان"، "جاردلتو" فرصتی یافت تا درباره‌ی بیماری ایدز صحبت کند. "جاردلتو" جایزه بهترین تغییر و تحول را از آن خود کرد.

او رقیبانی چون"کریستین بیل"(حقه بازی آمریکایی)، "الیزابت بانکس"(بازی بقا: خط آتش)،"اورلاند و بلوم"(هابیت:ویرانی اسماگ) و هم بازی‌اش در فیلم"کلوب خریداران دالاس"، "ماتیو مک کانهی" داشت.

"لوپیتا نیونگو" این جایزه را به "لتو" اهدا کرد و "لتو" از او تشکر کرد و گفت:"از اینکه جایزه را از"لوپیتا نیونگو" می‌گیرم، خودش جایزه‌ای بزرگ محسوب می‌شود. او سخنرانی‌اش را با تشکر از هوادارانش و اعضای گروه موسیقی‌اش، شروع کرد. "لتو" خطاب به رای دهندگان گفت: شما فقط مرا مفتخر نکردید بلکه سخت‌کوشی و رویای چندین نفر را تحسین کردید.

بعد از آن "لتو" در صحبت‌هایش جدی‌تر شد و گفت: در مقابله با بیماری ایدز پیشرفت قابل توجهی کرده‌ایم، اما هنوز وقت آن نرسیده که این پیشرفت را جشن بگیریم . این بیماری هیچ درمانی ندارد و همه گیز شدنش شدت گرفته. اما می‌خواهیم امیدوار باشیم که روزی به این بیماری پایان دهیم تا مردم خوشحال شوند و می‌خواهیم امیدوار باشیم روزی هیچ‌کس از عذاب این بیماری رنج نبرد و تحمل ترس و تعصبی که همراه این بیماری است، دیگر وجود نداشته باشد.

آن طور زندگی کنید که آرزویش را دارید و هیچ وقت نگذارید کسی جلوی تبدیل رویایتان به واقعیت را بگیرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار