جشنواره کن از فهرست برترین‌های خود پرده‌برداری می‌کند

طراحان و دست‌اندرکاران جشنواره فیلم کن پنجشنبه آتی برگزاری نمایش‌های ساحلی خود را آغاز خواهند کرد و از فهرست فیلم‌های رقابت‌کننده در بخش جایزه نخل طلا پرده‌برداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از استریتس تایمز؛ طراحان و دست‌اندرکاران جشنواره فیلم کن پنجشنبه آتی برگزاری نمایش‌های ساحلی خود را آغاز خواهند کرد و از فهرست فیلم‌های رقابت‌کننده در بخش جایزه نخل طلا پرده‌برداری می‌کنند.

معمولا  یک ترکیب بی‌پروای سنتی از فهرست برترین‌ فیلم‌های زرق و برق‌دار و فیلم‌های متمایز در کنار فیلم‌های جدال‌برانگیز خواهیم دید که هرساله جشنواره از میان 1800 فیلم شرکت‌کننده تنها 20 فیلم را گزینش خواهد کرد.

رایان گاسلینگ، کاترین دنو، کن لوچ، مریل استریپ، جرارد دپاردیو،  وودی آلن، رابرت پتینسون و ژان‌لوک گوددارد تعدادی از کسانی هستند که پا روی فرش قرمز جشنواره کن خواهند گذاشت.

"لوچ" یکی از موفق‌ترین سینماگران که سال 2006 نخل طلایی را به خانه برد انتظار می‌رود با فیلم  "جیمی هال"  یکی از رقابت‌کنندگان جشنواره کن باشد و این در صورتی است که گفته می‌شود این اثر آخرین فیلم بلند او است. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار