"پابلو تراپرو" رئیس داوران بخش نگاه ویژه "جشنواره کن" شد

فیلم‌ساز مشهور آرژانتینی "پابلو تراپرو" به عنوان رئیس داوران بخش نگاه ویژه در "جشنواره فیلم کن" انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ فیلمساز مشهور آرژانتینی "پابلو تراپرو" به عنوان رئیس داوران بخش نگاه ویژه در جشنواره فیلم کن آتی انتخاب شد. در سال‌های گذشته، جایزه نگاه ویژه برای قدردانی از تجربی‌ترین فیلم خلق شد.
 
تراپرو درباره‌ی انتخابش به عنوان رئیس داوران بخش نگاه ویژه می‌گوید: "مفتخرم که به عنوان رئیس داوران نگاه ویژه با "جشنواره کن" همکاری می‌کنم. همچنین مفتخرم که در بخش دیگری هم در این جشنواره حضور دارم.

بخش نگاه ویژه، بخشی است که سه فیلم را در آن نمایش دادند و همیشه هم انتخاب هیجان انگیزی پیش روی داورانش خواهد بود. این داوری باعث می‌شود استادان بزرگی شویم و استعدادهای جوان، کشورها و گونه‌های جدید سینمایی را به حضور در جشنواره‌ها امیدوار کنیم. 

"تراپلو" رابطه‌ای قوی با جشنواره فیلم فرانسوی ریور است دارد، داستان زندگی دانشجوی سال دوم او "ال. بونائرنس" سال 2002 در بخش نگاه ویژه نمایش داده شد، درحالی‌که درام گئونارا" سال 2008 در بخش مسابقه نمایش داده شد. سال 2010 تراپرو با فیلم "کرانچو" به کن بازگشت و سال 2012 با فیلم "فیل سفید" که هر دوی فیلم‌ها در بخش نگاه ویژه روی پرده رفتند.
 
نیمی از بخش رسمی فهرست نگاه ویژه شامل 20 فیلم می‌شود. برنامه‌ی کامل این بخش چهاردهم آوریل در نشست مطبوعاتی جشنواره فیلم کن پاریس مشخص می‌شود.
 
نگاه ویژه شامل رئیس، روزنامه نگاران، دانشجویان سینما و صاحبان صنعت می شود. به بهترین فیلم در این بخش جایزه نگاه ویژه اهدا می‌شود و از دو فیلم دیگر قدردانی می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار