کارگردان"شش خبیث" انتخاب شد

کارگردان"شش خبیث"، اقتباسی از کتاب کمیک "مرد عنکبوتی"، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هیتفیکس، با خبر شدیم کمپانی سونی قصد دارد پروژه‌ی "دنیای مرد عنکبوتی" را با نام "شش خبیث" گسترش دهد و این کار جزو پر مخاطره‌ترین پروژه‌هایی است که این استودیوی هالیوودی قصد انجامش را دارد.   
 
"مرد عنکبوتی" یکی از ابر قهرمان‌های عصر مدرن است و موفقیت باز آفرینی آن در شکل و قالب فیلم آن‌گونه که کمپانی سونی امیدوار بود، پیش رفت.   
 
دسامبر، تهیه کننده فیلم "شش خبیث" اظهار داشت که فیلم اقتباس است از "مرد عنکبوتی"، که بسیار شخصیت محور است. کمپانی سونی"گودارد" را برای فیلمنامه نویسی انتخاب کرده که او هم بر روی شخصیت‌های منفی در دنیای "مرد عنکبوتی" تمرکز کرده است.   
 
در ادامه تلاش‌های سونی برای گسترش دنیای "مرد عنکبوتی" سونی "الکس کورتزمن"، "روبرتو اورچی" و " او سالومون" را هم برای خلق این اقتباس استخدام کرد.  

"کورتزمن"هم در مقام کارگردان به پروژه "شش خبیث" پیوست.   
 
نویسندگان فیلم با تهیه کنندگان "مرد عنکبوتی" "آوای آراد" و "مت تواهاچ" و کارگردان"مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز" "مارک وب" همکاری می‌کنند تا فیلم را به آن شکلی که سونی درباره‌اش می‌گوید: "مجموعه‌ای هوشمندانه‌ برای توسعه دنیا در این فیلم‌ها برای این نوع تخیل و پرورش لحن و طراحی ماندگار وقتی "گود دارد" برای فیلمنامه نویسی "شش خبیث" انتخاب شد، احتمال می‌رفت که کارگردان هم باشد و به نظر در این جایگاه قرار گرفت.   
 
"شش خبیث"، تحریفاتی از کتاب کمیک دارد اما شخصیتهای "دکتر اکتاپوس"، "الکترو"، "سندمن"، "میستریو"، "والچر" و "کریون شکارچی" را شامل می‌شود.
 
اکتاپوس در "مرد عنکبوتی2" ساخته‌ی ریلی" ظاهر شد و "سندمن" در کنار "ونوم" نقش منفی "مرد عنکبوتی 3" را بازی کردند. "الکترو"(با بازی جیمی فاکس) "رینو" (با بازی پاول جیامتی" و "گرین گابلین(با بازی دین دی هان) شخصیت‌های منفی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" هستند.
 
"مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" با ستاره‌ای همچون "اندرو گارفیلد" و کارگردانی "مارک وب" دوم می بر روی پرده سینماها می‌رود.  

"کوتزمن" و "اورچی" که "مرد عنکبوتی2" را بازنویسی کردند درحال حاضر مشغول کار بر روی قسمت سوم"مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 3" هستند. کمپانی سونی روز اکران "مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 4" را چهارم می 2018 اعلام کرده است.  

سوالی که پیش می‌آید این است که سونی تا کی می‌خواهد از بازیگران مکمل "مرد عنکبوتی" داستان در بیاورد و این درحالیست که خود شخصیت "مرد عنکبوتی" در فیلم حضور آنچنانی ندارد.   
 
در حال حاضر "الکس کورتزمن" بر روی فیلمی فقط و فقط با حضور "ونوم" کار می‌کند. در مورد"شش خبیث" هم وقتی می‌فهیم کل داستان بدون شخصیت "مرد عنکبوتی" پیش می‌رود، متعجب می‌شویم.   
 
نکته‌ی اصلی این است که این اقتباس‌ها برای این صورت که کمپانی سونی می‌خواهد پروژه‌ی "مرد عنکبوتی" را برداشت‌های مختصری از "مرد عنکبوتی" در طول فیلم فعال نگه دارد.   
 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار