چند تحول عیدانه!

بیشتر مردم دوست دارند فضای زیادی را در خانه خود ایجاد کنند و رعایت اصول صحیح در "دکوراسیون منزل" از پر کردن فضای خالی خانه جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ یکی از اشتباهات رایج مردم در دکوراسیون خانه‌هایشان این است که هنگام خرید مبلمان و یا پرده به ابعاد خانه و نوع (مربعی، مستطیلی) خانه‌شان توجه نمی‌کند و برای آنکه به مد و به روز باشند و از روی ناگاهی بدترین وسیله ممکن را برای خانه‌هایشان خریداری می‌کند.  
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، نورپردازی صحیح یکی از اصولی‌ترین کارهایی است که در دکوراسیون منزل نقش عمد‌ه‌ای دارد و محیط منزل شما اگر با "نور صحیح" تزئین شود می‌توانید فضای خانه خود را بزرگ و دل‌بازتر جلوه دهید.  
 
گفتنی است روشن کردن منزل با نورهای تزئینی روشن مانند نارنج و زرد می‌توانید محیط‌ های خانه‌ی خود را بزرگ جلوه دهید و با خریداری وسایل کوچک و متناسب با ابعاد منزل‌تان می‌‌توانید محیط خانه خود را متناسب جلوه دهید.  
 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند، استفاده از پرده‌های روشن و تا حد امکان ساده می‌توانند طول خانه شما را بزرگ کنند و با ایجاد "خطای دید" ظاهری زیبا به وجود می‌آورند.  
 
با کمی تغییرهای ساده و ابتدایی و بدون هزینه‌های گزاف و سنگین می‌توانید برای عید نمای خانه خود را به کلی تغییر دهید و با رعایت کردن همین چند مورد اصول دکوراسیون تغییر و تحولی اساسی برای نوروز 93 در منزل‌تان به وجود بیاورید.  
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: تحول ، عیدانه ، کلینیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار