زهیر یاری:

صباغ زاده نسبت به ایده بازیگران مقاومت می کرد/ خوش بودن حال مردم آرزوی قلبیم است

صباغ زاده کارگردان اولین انتخاب نسبت به ایده تغییرات بازیگری بازیگران بسیار مقاومت می کرد.

زهیر یاری بازیگر مجموعه تلویزیونی اولین انتخاب در خصوص این فیلم به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فیلمبرداری این مجموعه از 20 اسفند 91 در جهت پخش در ایام ماه مبارک رمضان آغاز شده اما به دلیل نرسیدن کار امکان پخش محیا نشد.

یاری در خصوص پیشنهاداتش به کارگردان اظهار داشت: در این مجموعه قرار بود نقش مثبتی را ایفا کنم که مخاطب را در نیمه کار متوجه شخصیت واقعی من در سریال شوند اما به دلیل ماهیت طنز مجموعه رکب خوردن بیننده معنا ندارد  بهتر است در زمان ایفای نقش مخاطب پی  به بد ذاتیم ببرد.

وی ادامه داد: قصه این مجموعه پر از چالش و انتقات گوناگون است و تمام ماجراها زنجیر وار تمامی شخصیت ها را درگیر می کند.

یاری در خصوص اضافه شدن 2 بازیگر تصریح کرد: به این مجموعه بازیگران دیگر چون رامتین خدا پناهی، مریم امیر جلالی اضافه خواهد شد  و تا 10 روز دیگر فیلمبرداری به اتمام خواهد رسید. در این مجموعه موقعیتهای طنز را طوری ایجاد کریم که هر بار یک بازیگر عهده دار این وظیفه شود و دیگر شخصیتها در به ثمر رسیدن آن نقش را یاری کنند.

وی در خصوص مقاومت صباغ زاده در تغییرات مجموعه عنوان کرد: در ابتدا صباغ زاده با چنین ایده پردازی هایی مقاومت می کرد اما در انتها به بازیگران و ایده های آنها اعتماد کرد و دست بازیگران را در بیان  دیالوگها و ایفای نقششان آزاد گذاشت.

بازیگر ملیاردر ادامه داد: صباغ زاده به مدت 49 سال در سینما فعالیت کرده و یک نوع فرصت و ساختار خاصی را در تولید فیلم داشت و قدری این ساختار شکنی ها برایش سخت بود اما در انتها به دلیل ساخت و ژانر متفاوت اولین انتخاب پذیرفت.

یاری در مورد بازیگران مجموعه بیان کرد:  تمامی بازیگران این مجموعه پارتنرهای خوبی بودند و بازیگران در ایفای نقششان به راحتی جلوی دوربین بازی می کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه تمام سعیم را کردم تا مخاطبان را برای مدتی کوتاه بخندانم و لحظاتی شاد را برای آنها محیا کنم چون تمام تلاشم  این است که  مردم حالشون خوش باشد.

گفتنی است، در این مجموعه بازیگرانی چون اکبر عبدی، مجید مظفری، رابعه اسکویی، افشین هاشمی، رامتین خداپناهی، لاله اسکندری، سعید پیردوست، سارا خوینی ها، مریم امیر جلالی، اکبر مغرزی حضور دارند؛ مهدی صباغ زاده کارگردانی و مسعود ردایی تهیه کنندگی " اولین انتخاب: را بر عهده دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار