تهیه کننده سریال دروازه بهشت شبکه تهران:

اتمام تصویر برداری دروازه بهشت بعد از ماه رمضان

تهیه کننده سریال دروازه بهشت شبکه تهران از اتمام تصویر برداری دروازه بهشت بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: اکنون 26 قسمت این سریال تصویر برداری و تدوین و مونتاژ23 قسمت آن انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، مسعود ردایی تهیه کننده سریال دروازه بهشت در ادامه اضافه کرد: سریال دروازه بهشت در 32 قسمت 45 برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران تولید می شود و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان در جدول پخش شبکه قرار گیرد. 

سریال دروازه بهشت حکایت پسري به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشكی مي رود. اين خواستگاري ساده بر اثر اتفاقاتي به حادثه اي بزرگ تبديل مي شود. 

اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری ، سارا خوئینی ها، مریم امیرجلالی، سحر آربین ، معصومه بافنده و..... از جمله بازیگران این سریال به کارگردانی مهدی صباغ زاده هستند.

بنا بر این گزارش ، حصار کرج ، پزشکی قانونی ، مترو و شمال ایران لوکیشن های این سریال هستند اما تصویر برداری بخش اعظم لوكيشن هاي اين مجموعه در حصار كرج انجام شده است در حال گروه تصویر برداری سریال منطقه ای در حصار کرج مشغول تصویر برداری دیگر قسمت های مجموعه هستند. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.