مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما:

"دودکش" به دور از حاشیه است / "لطیفی" کارگردانی متبحر و کار بلد است

خوشبختانه "دودکش" با وجود تیم قوی و کارگردانی متبحر، توانست از حاشیه ها دور باشد.

رحمان سیفی‌ آزاد، مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما با اشاره به کم حاشیه بودن تیم فعال "دودکش" در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "دودکش" مجموعه ای کم سر و صدا بود و ما دنبال یک اثر متفاوت در زمینه کمدی موقعیت با آدمهای معمولی جامعه بودیم و زندگی آنها را مورد سوژه قرار دادیم و سعی کردیم شادی، غم و عصبانیت و کدورت و صحبتهای آنان را به تصویر درآوریم.


وی افزود: در کنار به تصویر کشیدن مسائل فوق، نشان دادن سختی زندگی این دو خانواده و حفظ ارزشهای جامعه و فضایل اخلاقی از دیگر اهداف ما در "دودکش" بوده است.
سیفی آزاد تصریح کرد: لذت بردن از شرایط با همه سختی هایش از نقاط قوت مجموعه "دودکش" خواهدبود.
مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما در خصوص تبخر "لطیفی" گفت: "لطیفی" جزء کارگردانان زبده و قوی است که تیم خاصی را در "دودکش" کنار هم جمع کرده است و خوشبختانه فضای گرم و صمیمی بین افراد پشت و جلوی دوربین وجود دارد.
"سیفی آزاد" با اشاره به متفاوت بودن این مجموعه کمدی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان مخاطبان با مجموعه ای کمدی و از جنسی دیگر را شاهد خواهند بود و امیدوارم "دودکش" جزء آثار ماندگار تلویزیون شود.
وی با اشاره به نیاز جامعه امروز به شادی اظهار داشت: جامعه امروز نیاز به شادی، امید و خنده دارد و خوشبختانه ژانر کمدی همیشه مورد توجه مخاطبان ما بوده است.
سیفی آزاد ادامه داد: معتقدم شبکه یک سیما باید هر اثری را تولید کند چون به تصویر کشیدن لحظه های زندگی مردم كه توأم با لحظه های تلخ و شیرین است دربرگیرنده ملودرام "جدی"، "تلخ" "کمدی" و "اجتماعی" خواهد بود.
مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما در خصوص به تصویر کشیدن قشر متوسط جامعه گفت: جامعه ما بیشتر از قشر متوسط تشکیل شده و طبقه ثروتمند در حداقل به سر می برد.
سیفی آزاد ادامه داد: عموم مردم از یک سطح زندگی معمولی و درآمدی بسیار متوسط برخوردار بوده اند و بیشتر کاراکترهای انتخاب شده در مجموعه "دودکش" از جنس مردم هستند.
وی افزود: "دودکش" در جذابیت و قصه و موقعیت پردازی توانسته خوب پیش رودو انتخاب سوژه ها به دقت انجام شده است.
سیفی آزاد خاطرنشان کرد: این سریال برای ماه رمضان مردم انتخاب شده و امیدوارم بتواند جذابیتهای کافی را برای مخاطبان همراهش به ارمغان آورد./ص
برچسب ها: دودکش ، لطیفی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غعا
۱۵:۰۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
عالی