بازديد مدير شبكه يك سيما از پشت صحنه سريال "دودكش"

مهدي فرجي، به همراه مدير روابط عمومي شبكه يك و اصحاب رسانه در حال بازديد از پشت صحنه اين مجموعه تلويزيوني است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در پشت صحنه سريال "دودكش" مهدي فرجي مدير شبكه يك سيما به همراه سميرا رستمي مدير روابط عمومي شبكه يك، رحمان سيفي آزاد مدير گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني و خديجه محرابي مدير طرح و برنامه شبكه يك بازديد خود را از پشت صحنه اين مجموعه تلويزيوني به همراه اصحاب رسانه آغاز كردند.
بنابراين گزارش؛ لوكيشن فعلي در يك قاليشويي در منطقه داراآباد تهران قرار دارد.

در ادامه این گزارش "هومن برق‌نورد"، "سیما تیرانداز‌" و "امیرحسین رستمی‌" هر کدام در قالبی خاص و متفاوت به ایفای نقش می پرداختند و "محمدحسین لطیفی‌" کارگردان پیشکسوت و صاحب ذوق کشورمان تیم "دودکش‌" را به خوبی هدایت می کردند و بنا به گفته هنرمندان حاضر کار کردن با "لطیفی‌" یکی از بهترین شانسهای‌ زندگی آنان بوده است.
بنابراین گزارش با توجه به بررسی‌ها و برنامه ریزی مدیر شبکه یک سیما، "دودکش‌" سریال ویژه ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه نیمی از فیلمبرداری آن سپری شده و هنرمندان همچنان روزکا‌ر‌هستند و کار در یک قالیشویی‌ در محدوده دارآباد‌ به کار خود ادامه می دهد.
در ادامه متوجه شدیم که این قالیشویی‌ به طور رسمی وجود ندارد و همه صحنه‌ها و دکورهای‌ آن توسط طراح دکور این مجموعه ساخته شده و عده‌ای فکر می کنند که در این مکان قالیشویی‌ مشغول فعالیت است و به آن مراجعه کرده بودند.
بنابراین گزارش "جواد عزتی‌" برای دیدن دوستان خود به لوکیشن آمد ولی هنوز نقش او شروع نشده است./ص

برچسب ها: سریال ، دودکش ، برنامه ، شبکه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار