72 ساعت دیگر شب‌کاری "دودکشی‌ها " تمام می شود،

تصویر برداری "دودکش‌" در دارآباد‌

حدود 72 ساعت دیگر شب کاری تیم "دودکش‌" در دارآباد‌ به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب کاری تیم "دودکش‌" همچنان ادامه دارد و لوکیشن از کرج به دارآباد‌ و دربند رفته است.



در ادامه این گزارش حدود 72 ساعت دیگر تیم شب‍‌کاری "دودکش‌" تمام می شود و ضبط لوکیشن‌های روز آغاز می‌شود.
بنابراین گزارش تصویر‌برداری مجموعه "دودکش‌" در قالیشویی‌ ادامه می‌یابد و گروه تا چند روز دیگر در لوکیشن‌های دیگری کار خود را دنبال می کنند.
در ادامه این گزارش، این مجموعه تلویزیونی در 26 قسمت برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، قرار است در اردیبهشت یا خرداد سال 92 از این شبکه پخش شود.
بنابراین گزارش، در سریال "دودکش‌" بازیگرانی نظیر "بهنام تشکر‌"، "هومن برق نورد‌"، :امیرحسین رستمی‌"، "سیما تیر‌انداز"، "نگار عابدی "، الناز‌ ‌حبیبی‌" و ... ایفای نقش می کنند و تا چند روز دیگر "جواد عزتی‌" نیز به تیم بازیگران می پیوندد.این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی دو خانواده از قشر متوسط جامعه است که در یک قالیشویی‌ کار می کنند.
در ادامه این گزارش، "محمدحسین لطیفی‌" کارگردان‌، "زینب تقوایی‌" تهیه‌کننده، " صادق آذین‌" مدیر تولید، "ایمان امیدواری‌" مدیر گریم، "ابراهیم غفوری‌" مدیر تصویر‌برداری، "امیر حاتمی‌" صدابردار‌ و "مهدیه‌ لطیفی‌" عکاس این پروژه هستند./ص
برچسب ها: شب ، کاری ، دودکش ، دارآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار