به دنبال بازدید مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه "دودکش‌"؛

"جواد عزتی‌": ژانر‌ کمدی کمی به من تحمیل شده است

ژانر‌ کمدی بیشتر از سوی کارگردانان و مخاطبان به من تحمیل شده و فعالیت و حضور در پروژه "دودکش‌" برایم باعث افتخار است.

"جواد عزتی‌" بازیگر تئاتر و تلویزیون در خصوص حضور خود در مجموعه "دودکش‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای اولین بار امروز به لوکیشن این سریال تلویزیونی آمدم و بی‌خبرم از اینکه چه نقشی را باید بازی کنم.
وی تصریح کرد: در بیشتر کارها و شاید به نوعی در همه سریالها من از اول کار وارد می شوم که در "دودکشی‌" همه چیز تغییر کرد.
"عزتی‌" با اشاره به کار "یدالله صمدی" اظهار داشت: به خاطر بازی در سریال "هفت سین‌"، "یدالله‌صمدی" من از نیمه‌های "دودکش" به این تیم می پیوندم‌ و این اتفاق برای اولین بار در کارنامه کاری ام است.
این بازیگر با اشاره به انگیزه حضور خود در یک مجموعه ای که از نقش آن بی‌خبر بوده، گفت: شاید ندانم که چه نقشی را ایفا می‌کنم ولی "لطیفی‌" کارگردان، "بهروز نیک‌نژاد" نویسنده و همبازیهای‌ خود را به خوبی می شناسم و این برای حضور در "دودکش‌" کافی است.

*همه ژانرها‌ مورد علاقه من است
"عزتی‌" در پاسخ به این سوال که بیشتر فعالیت و درخشش او در ژانر‌ کمدی است، اظهار داشت: دوست دارم یکی در میان به بازی در آثار جدی و کمدی بازی کنم و شاید حضور بیشتر من در سریالهای کمدی به درخواست مردم و کارگردانان برگردد.
وی ادامه داد: معتقدم حضور پیاپی در سریالها و آثار کمدی به صورت پشت سر هم بیشتر به من تحمیل شده است و الا برای حضور در ژانرهای‌ متفاوت جذاب‌تر خواهد بود./ي2
برچسب ها: جواد عزتی ، دودکش ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار