گزارش کامل باشگاه خبرنگاران از همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري

همايش سراسري جبهه پيروان خط امام و رهبري صبح امروز (پنجشنبه 24 اسفند) با حضور "محمدرضا باهنر"، "منوچهر متکي" ، "يحيي آل اسحاق" و "حبيب‌الله عسگراولادي" و همچنين " محمد نبي حبيبي" دبير کل حزب مؤتلفه برگزار شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، همايش سراسري جبهه پيروان خط امام و رهبري، صبح امروز (پنجشنبه 24 اسفند) با حضور "محمدرضا باهنر"، "منوچهر متکي" ، "يحيي آل اسحاق" و "حبيب‌الله عسگراولادي"  و همچنين " محمد نبي حبيبي" دبير کل حزب مؤتلفه برگزار شد، که مهمترين مباحث مطرح شده از سوي سخنرانان اين همايش در زير به اختصار آمده است:


تعدد کانديداها مهم‌ترين خطر براي جريان اصولگرايي است


"محمد نبي حبيبي" در اين همايش با اشاره به چرايي برگزاري اين همايش اظهار داشت: قرار است عملکرد اين جبهه براي ورود به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر به صورت مشخص از سوي "کوهکن" - مسئول ستاد انتخاباتي جبهه پيروان- "اسدالله بادامچيان" - مسئول ستاد انتخابات شوراي شهر اين جبهه - مشخص شود.

وي افزود: در انتخابات آينده رياست جمهوري و شوراهاي شهر، اصولگرايان با جرياني به نام جريان انحرافي روبه رو هستند که خطرات بسياري را براي کشور به دنبال دارد به‌طوري که ما شاهد بوديم در انتخابات مجلس نهم سردمداران اين جريان 5 ماه قبل از انتخابات عنوان مي‌کردند که دو سوم از نمايندگان مجلس متعلق به اين جريان خواهد بود که خوشبختانه اين موضوع با درايت اصولگرايان محقق نشد.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: خطري که جريان اصولگرايي را تهديد مي‌کند بحث تعدد کانديداهاي انتخاباتي است لذا انتظار مي‌رود که تشکل‌ها و احزاب زير مجموعه اين جريان در انتخابات آينده با وحدت وارد صحنه شود.


تشريح استراتژي چهارگانه انتخاباتي جبهه پيروان/ اگر نتوانستيم ائتلاف کنيم بازي را به هم نمي‌زنيم

 کوهکن در همايش امروز  استراتژي‌هاي انتخاباتي اين جبهه را تشريح کرده و گفت: طي چند ماه گذشته سه نفر از اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري براي تعيين استراتژي انتخاباتي اين جبهه انتخاب شدند و قرار شد اين سه نفر با صرف وقت، استراتژي و برنامه جبهه پيروان را تهيه کنند و سپس براي بررسي به شوراي مرکزي ارائه دهند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره نحوه انتخاب گزينه‌هاي انتخاباتي اين جبهه اظهار داشت: در مبحث انتخاب کانديدا نيز مسائلي را مورد توجه قرار داديم و يکي از موارد اين بود که تشکل‌هاي عضو جبهه کانديداي خود را پيشنهاد بدهند راه حل دوم ما براي انتخاب گزينه اين بود که هر فردي که مدعي کانديداتوري بوده و اصولگرا نيز هست در اين دايره قرار بگيرد.


ضرورت ورود منسجم و برنامه‌ريزي شده اصولگرايان در انتخابات شوراي شهر

بادامچيان با اشاره به اين که تمامي مسئولين جبهه پيروان خط امام و رهبري در سراسر کشور بايد در انتخابات شوراهاي شهر به صورت منسجم وارد عمل شوند، گفت: از تعطيلات عيد نوروز بايد در سراسر کشور به بهترين وجه استفاده کرد و براي ورود به انتخابات شوراي شهر به صورت جدي وارد عمل شد.

رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: انتظار مي‌رود که اصولگرايان براي ورود به انتخابات شوراهاي شهر به صورت مسنجم و برنامه ريزي شده عمل کرده و از سيستم چهره به چهره استفاده کنند.


شيطان از راه زنده بادها انسان را مغرور مي‌کند/ منابع مالي جبهه پيروان براي انتخابات محدود است


"حبيب‌الله عسگر اولادي" دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري که صبح امروز برگزار شد، با بيان اين که اميدواريم اصولگرايان در انتخابات آينده به بهترين نحو حضور داشته باشند، گفت: ماموريت ما در شرايط فعلي اين است که اصولگرايان در يک ائتلاف بزرگ براي انتخابات وارد عمل شوند.

وي افزود: به طور حتم در انتخابات آينده 4 و 5 قطب فعال خواهند بود لذا انتظار مي‌رود که طيف‌ها و جرياناتي که به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ولايت و رهبري اعتقاد دارند با قول احسنتي که به نظام داده‌اند در عرصه وارد عمل شوند.


توصيه مي‌كنم آيت‌الله هاشمي در انتخابات آينده حضور نداشته باشد

باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشاره به اينكه توصيه مي‌كنم آيت‌الله هاشمي وارد صحنه سياست نشود، اظهار داشت: با توجه به مقتضيات سني و تخريب‌هايي كه در دوره قبل نسبت به آيت‌‌الله هاشمي وجود داشته است توصيه مي‌كنم كه ا يشان در انتخابات آينده حضور نداشته باشند.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين گفت:  انتخابات آينده ميان سه قطب جريان دولت، اصولگرايان و اصلاح‌طلبان خواهد بود كه هر كدام از اينها نيز به دو دسته تقسيم مي‌شوند.


شکل گيري طرح جنگ علنی در حوزه اقتصاد علیه جمهوری اسلامی ایران

"یحیی آل‌اسحاق" در همایش سراسری جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در شرایط ویژه منطقه‌ای، جهانی و داخلی قرار دارد و این شرایط ویژه ماموریت ویژه‌ای را می‌طلبد.
 

وي با بیان اینکه طرح جنگ علنی با وجود وحدت نظر در جهان در حوزه اقتصاد ایران شکل گرفته است، ادامه داد: جهان جمهوری اسلامی ایران را تهدید اول خود می‌داند و در مقطع فعلی با توسل به جنگ اقتصادی می‌خواهد این تهدید را از بین ببرد.


شرط کانديداتوري محمدرضا باهنر براي حضور در انتخابات رياست جمهوري


"محمدرضا باهنر" در همايش انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: جبهه پيروان چند ماه پيش اجلاسي را مشابه اين اجلاس برگزار كرد و سخنران ويژه در آن جا آيت الله موحدي كرماني بودند كه گفتند اگر برخي احساس تكليف مي‌كنند و در صحنه حضور مي‌يابند لازم است كه عده‌اي ديگر نيز احساس تكليف شرعي كنند و نيايند و بنده نيز از جمله افرادي بودم كه احساس تكليف شرعي كردم كه در اين عرصه حضور نداشته باشم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: من به آنان گفتم كه با يك شرط حاضرم كانديداي انتخابات شوم و آن شرط اين است كه حضور من به ضرر اصولگرايان نباشد و ادامه حضورم نيز منجر به راي نياوردن اصولگرايان نشود.


دغدغه‌های مردم طی 16 سال گذشته محقق نشده است

"منوچهر متکی" نامزد حزب موتلفه اسلامی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در همایش سراسری جبهه پایداری با عنوان نگاه به آینده با تشکر از جبهه پیروان به خاطر حسن نیت و اعتمادی که به گزینه مورد نظر خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری داشته است، گفت: باید به جبهه پیروان خط امام و رهبری به دلیل تعیین یک راهبرد مناسب برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دوره یازدهم تبریک گفت. 

وي ادامه داد: متاسفانه از سال 76 به بعد تمامی انتخاباتی که در حیطه ریاست جمهوری انجام شده است براساس دغدغه مردم و مطالبات مقام معظم رهبری نبوده است.


مسائل اقتصادی کشور را نمی‌توان انتزاعی اداره کرد/ اقتصاد تعادل ندارد


"یحیی‌ آل‌ اسحاق" در جلسه پرسش و پاسخ همایش نگاه به آینده جبهه پیروان درباره علت مشکلات گرانی و اشتغال اظهار داشت: گرانی و اشتغال دو چالشی است که امروز کشور با آن روبرو است. براساس اعداد و ارقام کشور به ایجاد یک میلیون شغل جدید در سال نیاز دارد.  
 کاندیدای جبهه پیروان ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در کشور در شرایط کنونی خالص شغل ایجاد شده صفر و یا منفی است؛ یعنی کسانی که شاغل می‌شوند در مقایسه با کسانی که از صحنه بیرون می‌روند در تراز صفر قرار دارند.


من و احمدي‌نژاد بعد از چند ماه فهميديم که به درد يکديگر نمي‌خوريم

"محمدرضا باهنر" نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در نشست پرسش و پاسخي که در همايش انتخاباتي اين جبهه برگزار شد در پاسخ به سوالي درباره هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: هدفمندي يارانه‌ها پروژه‌اي ضروري و غيرقابل اجتناب است و همت دولت نهم و مجلس هشتم نيز در اجراي آن ستودني است.

وي تصريح کرد: هنگامي که احمدي‌نژاد راي آورد بنده گفتم که وي شخصي اصولگرا است و برويم با احمدي‌نژاد همکاري کنيم اما بعد از چند ماه هم آقاي احمدي‌نژاد فهميد که من به دردش نمي‌خورم و هم من فهميدم که احمدي‌نژاد به درد ما نمي‌خورد.


ضرورت اتخاذ رويكرد جديد در مذاكرات آتي/ بحث تحريم‌ها با مقوله هسته‌اي گره خورده است


"منوچهر متكي" کانديداي انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري در نشست پرسش و پاسخ جبهه پيروان گفت: حوزه سياست خارجي در زمان مقام معظم رهبري به عنوان يك وزارتخانه تبديل شد و اين موضوع سبب شد ما در اين حوزه به پيشرفت‌هاي بسياري دست پيدا كنيم.

وي اظهار داشت: با توجه به اين كه بحث تحريم‌ها با مقوله هسته‌اي گره خورده است لذا انتظار مي‌رود در اين مقطع ما به دنبال يك ديپلماسي فعال در صحنه حاضر شويم.

احمدی‌نژاد تلاش می‌کند مدیریتی چندوجهی در انتخابات داشته باشد


"منوچهر متکی" نامزد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش نگاه به آینده در پاسخ به سوالی درباره مذاکره با آمریکا اظهار داشت: جمهوری اسلامی در چارچوب مبانی انقلاب اسلامی، منافع کشور و رفتار دیگر کشورها، روابط و تعامل خود را تنظیم می‌کند؛ آمریکا مشخصا باید گام‌های عملی را در جهت تصحیح سیاست‌های گذشته خود بردارد.  
 
وی ادامه داد: شعار تغییری که مطرح کردند در عمل باید جلوه پیدا کند و نحوه تعامل آنان در بخش هسته‌ای می‌تواند یک شروع باشد.


مقامات ارشد کشور مراقب استفاده مسئولين از امکانات موجود حاکمیتی جهت تبلیغ باشند

جبهه پیروان خط امام و رهبری در بيانيه پاياني همايش خود خواستار مراقبت مقامات ارشد کشور نسبت به استفاده مسئولين از امکانات موجود حاکمیتی جهت تبلیغ جریانات حزبی شد.


دهه اول ارديبهشت ماه جبهه پيروان کانديداي اصلي خود را معرفي مي‌کند/ پيوستن حجت‌الاسلام پورمحمدي به ائتلاف جبهه پيروان


محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در حاشيه همايش سراسري "نگاه به آينده" جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: شب گذشته به طور رسمي اعلام کانديداتوري کرده‌ام و در حال انجام برنامه ريزي‌هاي حضور در انتخابات رياست جمهوري هستم.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: دهه اول ارديبهشت ماه تکليف جبهه پيروان خط امام و رهبري روشن مي‌شود و يک نفر به عنوان کانديداي اصلي اين جبهه اعلام خواهد شد.


همايش انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري پايان يافت

دقايقي پيش همايش انتخاباتي نگاه به آينده جبهه پيروان خط امام و رهبري پايان يافت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، همایش ، جبهه ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.