ثابتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کانديداهاي رياست‌جمهوري به دنبال "بازريابي سياسي" نباشند

عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: رياست جمهوري اسلامي ايران يک صحنه اجرايي بسيار سنگين است بنابر کساني که داعيه دارند و مي‌خواهند وارد فضاي انتخابات شوند، به دنبال بازاريابي سياسي نباشند تا دچار سرخوردگي نشوند.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در توضيح شرايط يک انتخاب اصلح گفت: انقلاب اسلامي ايران يک انقلاب ايدئولوژيک بوده و تفاوت آن با ساير انقلاب‌هاي سياسي اين است که انقلاب ما براساس ايدئولوژي شيعي و اسلامي بوجود آمده است.

وي با بيان اينکه سرمايه‌گذاري بر روي فردي که قرار است وظيفه پرزحمت رياست جمهوري را بر عهده بگيرد نيز بايد بر اساس شاخصه‌هاي اسلامي باشد‌، اظهارداشت: اصلح از نظر ما کسي است که مشي وي در سياست‌هاي داخلي و خارجي کاملا مشخص بوده و هم‌راستا با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي باشد.

عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي ادامه داد: عدالت‌محوري، مردمي بودن، سابقه سياسي قوي، حرکت در چارچوب قانون اساسي و مشي نظام و مطيع محض ولايت فقيه بودن از شاخصه‌هاي اصلي يک کانديداي رياست جمهوري است.

ثابتي با تاکيد براينکه اگر کانديدايي کوچکترين‌ زاويه‌اي با ولايت فقيه داشته باشد، ولو اينکه شخص کارآمدي نيز باشد، مردم وي را نمي‌پذيرند، تصريح کرد: قانون اساسي ما اين ويژگي را دارد که فرصت حضور در فضاي سياسي کشور را در اختيار همه افراد قرار مي‌دهد، اما تمام افرادي که به خود اجازه ورود به عرصه کانديداتوري را مي‌دهند لزوما شرايط پذيرفتن رياست قوه مجريه را ندارند.

وي با بيان اينکه برخي ائتلاف‌هاي شکل گرفته حتي شرايط فکري يکسان و مباني متقني ندارند، خاطرنشان کرد: عده‌اي فقط براي فرصت‌سازي وارد عرصه انتخابات مي‌شوند و مي‌خواهند از اين فضا امتياز بگيرند.

مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس تاکيد کرد: رياست جمهوري اسلامي ايران يک صحنه اجرايي بسيار سنگين است بنابر اين انتظار مي‌رود کساني که در اين زمينه داعيه دارند و مي‌خواهند وارد فضاي انتخابات شوند، به دنبال بازاريابي سياسي نباشند و قبل از ورود به عرصه، فضا را به خوبي تحليل کنند تا دچار سرخوردگي سياسي نشوند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار