باشگاه خبرنگاران از زن‌هاي جاسوس موساد گزارش مي‌دهد:

معروف‌ترين جاسوس زن تن فروش اسرائيلي كيست؟ + تصاوير و فيلم بازسازي شده

زن‌ها در برخي ماموريت‌ها از مردهاي جاسوس بهتر عمل مي‌کنند. مردي که مي‌خواهد در مناطق ممنوعه وارد شود، شانس کمي براي راه پيدا کردن دارد، اما شانس موفقيت يک زن خندان و جذاب بسيار بيشتر است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي، "موساد"، براي رسيدن به اهداف خود از هر اقدامي از جمله استفاده از خصوصيات جنسي زنان براي بدست آوردن اطلاعات از ديگر دولت‌ها به‌ ويژه کشورهاي عربي خودداري نمي‌کند. سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي از زنان جذاب و اغواگر در بسياري از عمليات‌هاي جاسوسي و تروريستي خود استفاده مي‌کند.
 

سال گذشته ميلادي گروهي از "زنان جاسوس اسراييلي" براي اولين بار از فعاليت‌هاي مخفيانه خود براي کسب اطلاعات براي سرويس جاسوسي اسراييل موساد سخن به ميان آوردند. به گزارش "تايمز آو اسراييل"، اين جاسوس‌ها که به "زن‌هاي سايه موساد" معروف هستند در بسياري از عمليات‌هاي جاسوسي اين رژيم شرکت داشته‌اند. به گفته خود اين جاسوس‌ها، آن‌ها با استفاده از ويژگي‌هاي زنانه خود، افراد مورد نظر را جذب کرده و سپس با ايجاد روابط نامشروع با اين افراد از آن‌ها اطلاعاتي حتي محرمانه و سري بدست مي‌آورند.


يکي از اين زن‌ها با نام يائل مي‌گويد: طنازي‌هاي زنانه يکي از راه‌هاي بسيار مناسب در ماوريت‌هاي جاسوسي است. اين زن جاسوس مي‌افزايد: زن‌ها در برخي ماموريت‌ها از مردان جاسوس بهتر عمل مي‌کنند. مردي که مي‌خواهد در مناطق ممنوعه وارد شود، شانس کمي براي راه پيدا کردن دارد، اما شانس موفقيت يک زن خندان و جذاب بسيار بيشتر است.

رئيس موساد درباره جاسوسان زن اين سازمان صهيونيستي مي‌گويد: زن‌ها به دليل قدرت چندگانه‌شان، مزيت متمايزي نسبت به مردها در جنگ‌‌هاي مخفيانه دارند. "تامير پاردو" "Tamir Pardo" در مصاحبه با مجله صهيونيستي Lady Globes"" مي‌افزايد زن‌ها در هنگامي که بحث‌هاي امنيتي در اولويت هستند بهتر از مردان نقش خود را ايفا مي‌کنند.

مير آميت Meir Amit""، نيز در اين باره مي‌گويد،: زن‌ها ياد گرفته‌اند چگونه از جنسيت خود استفاده کنند. آن‌ها حاضر هستند براي بدست آوردن اطلاعات مهم با هر کسي ارتباط برقرار كنند. آميت مي‌گويد رابطه ميان کارهاي اطلاعاتي و تله‌هاي جنسي به اندازه خود جاسوسي قدمت دارند.



"دام عسل" چيست؟

دام عسل "Honey Trap"، به ماموريت‌هاي ويژه زن‌هاي جاسوس رژيم صهيونيستي گفته مي‌شود. در اين عمليات‌هاي ويژه، جاسوسان اسراييلي با نزديک شدن به سوژه‌هاي مورد نظر خود و نفوذ در سيستم‌هاي اطلاعاتي، دست به جاسوسي زده يا حتي در برخي از موارد اقدامات تروريستي انجام مي‌دهند.

يک خاخام اسراييلي استفاده جنسي از زنان جاسوس در ماموريت‌هاي دام عسل عليه دشمنان را مجاز دانسته است. در تحقيقاتي که موسسه صهيونيستي زموت با نام "رابطه نامشروع به خاطر امنيت ملي" انجام داده‌ است، مشخص شد که رژيم صهيونيستي بارها از عمليات‌هاي "دام عسل" استفاده کرده است. براي مثال در سال 1966جاسوس زن اسراييلي يک خلبان عراقي را متقاعد کرد تا با هواپيماي MIG خود به سرزمين‌هاي اشغالي فرار کند.

کارشناس هسته‌اي اسراييل در دام عسل

يکي از عمليات‌هاي مهم موساد که در آن از زنان استفاده شد عمليات سال 1987 بود؛ "مردخاي وانونو" "Murdechai Vanun" مهندس هسته‌اي "نيروگاه ديمونا" رژيم صهيونيستي اسرار زرادخانه‌هاي هسته‌اي اسراييل را به "ساندي تايمز" فروخت. سيندي، يکي از جاسوسان موساد، با وانونو رابطه برقرار کرده و او را به تله مي‌اندازد. وانونو در آن موقع دستگير و به سرزمين‌هاي اشغالي بازگردانده مي‌شود.

 

فيلم زير، مستندي بازسازي شده از ماجراي لو رفتن عکس‌هاي تاسيسات هسته‌اي رژيم صهيونيستي توسط مردخاي وانونو است.


پس از آنکه موساد متوجه شد که وانونو، اطلاعات محرمانه مربوط به کلاهک‌های اتمی اسرائیل را به هفته‌نامه "ساندی‌تایمز" تحویل داده‌ است، تصمیم به دستگیری وی گرفت، اما از آن‌جا که "مردخای وانونو" از اسرائیل خارج و در خاک انگليس اقامت گزيده‌ بود و موساد بنا بر قراردادهای امنیتی که با سازمان اطلاعات و امنیت خارجی انگليس داشت، نمی‌خواست در خاک انگليس دست به آدم‌ربایی بزند. از این روی، مقامات موساد تصمیم گرفتند تا با کمک عوامل انسانی وی را ترغیب کنند تا انگليس را به خواسته خود ترک و به کشور ایتاليا سفر کند. از این روی، یک مامور اطلاعاتی زن عضو موساد با نام عملیاتی "سیندی"، ماموریت یافت تا به عنوان یک "توریست آمریکایی" و به صورت ظاهراً اتفاقی با وی آشنا شود و پس از طرح دوستی، وانونو را متقاعد کرد تا با یکدیگر، برای تعطیلات آخر هفته به شهر "رم" در کشور ایتالیا سفر کنند. ساعاتی پس از ورود به رم، ماموران موساد وی را دستگیر و طی عملیاتی به سرزمين‌هاي اشغالي منتقل کردند .وی در دادگاهی به اتهام جاسوسی و خیانت به اسراييل و به علت "افشای اسرار هسته‌ای کشور" به مدت ۱۸ سال زندانی شد.

پس از آزادی در سال 2004، اجازه خروج از اسرائیل و مصاحبه با رسانه‌هاي خارجی‌ را نداشت. مردخای وانونو، در دادگاهی در اسرائیل به سرپیچی از از الزامات آزادی‌اش (مصاحبه با خارجی‌ها) به شش ماه حبس تعزیری، محکوم شد.




جاسوسي که به روابط جنسي خود با سران کشورهاي عربي افتخار مي‌کند

"تزيپي ليوني" Tzipi Livni""، در مصاحبه‌اي با "مجله تايم"، سال گذشته اذعان کرد که در زمان همکاري وي با موساد براي کسب اطلاعات از شخصيت‌هاي برجسته با آن‌ها روابط جنسي برقرار کرده است. بنا بر اين گزارش، او از  روابط نامشروع و ارتکاب قتل براي نيل اطلاعات به خاطر اسراييل ابايي نداشته است.

ليوني هم‌چنين در اين مصاحبه اعتراف کرده است که قربانيان وي در کشورهاي اروپايي بسياري از رهبران کشورهاي عربي بوده‌اند.


تزیپی لیونی، "وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی" اعتراف کرد از روابط نامشروع و غیراخلاقی با مقامات برخي كشورهاي عربي فیلمبرداری کرده‌ است.


روزنامه الدیار لبنان در این ارتباط نوشت که این نماینده سابق کنست اسرائیل گفته است که در این ارتباط از خاخام بزرگ اسرائیل طلب اذن و اجازه کرده و خاخام بزرگ نیز درباره وی فتوا داده که تزيپی می‌تواند با بیگانگان روابط نامشروع داشته باشد به شرط آنکه این امر به منافع اسرائیل خدمت کند.


اما لیونی در این ارتباط می‌گوید اتاقی که با برخي شخصیت‌های سياسي عرب در آنجا روابط نامشروع داشته مجهز به دوربین‌هایی بوده که از این روابط فیلم‌برداری کرده‌اند. لیونی شماری از شخصیت‌های عربی را تهدید کرد که اگر نخواهند دستورات وی را به اجرا بگذارند، اقدام به انتشار فیلم‌های غیر اخلاقی آنها در یوتیوب می‌کند.

     

به علاوه، ليوني در نشريه آمريكايي "تايم" اعتراف كرده بود كه در دوران فعاليت خود در موساد به عنوان جاسوس با "حمد بن خليفه آل ثاني" "امير قطر" كه در آن دوران در دربار فعاليت داشت رابطه داشته است. ليوني علاوه بر اعتراف به داشتن روابط با پادشاه كنوني قطر به برقراري ارتباط جنسي با "حمد بن جاسم" نخست وزير قطر نيز اذعان كرد.

وي داشتن روابط با اين دو مقام قطري را نمونه‌اي از بهترين موفقيت‌هايش در دوران تصدي مسئوليت "وزارت خارجه رژيم صهيونيستي" عنوان كرد.

"شولا کوهن" برای گرفتن اطلاعات محرمانه از برخی مقام‌های عربی با آنها رابطه جنسی برقرار کرده و در این بین وی اعلام کرده است که با "محمد عوض"، مسئول اقامت بیگانگان در لبنان ارتباط جنسی داشته است.

به نوشته پایگاه خبری النخیل، کوهن پس از مدتی آشنایی با عوض و تاثیرگذاری بر او، خواستار گزارش‌های اطلاعاتی از او شد.



بر اساس این گزارش، این جاسوسی صهیونیستی با ارتباط جنسی که با این مسئول لبنانی داشت توانست در یکی از خیابان‌های بیروت به ایجاد فروشگاه مشروبات و مرکز فساد اقدام کند و در آنجا با استفاده از زنان هرزه پای برخی مسئولان دیگر را نیز به آنجا باز کند و از اين طریق به اطلاعات ارزشمندي دست یابد.

عمده فعالیت کوهن در دهه‌های 1950 و 1960 بود. او علاوه بر جاسوسی در زمینه سرقت بانک‌ها و قاچاق پول یهودیان به اسرائیل نیز فعاليت داشت.




جاسوسان اغواگر اسراييلي در شبکه‌هاي اجتماعي

يک وب‌سايت گروه‌هاي مقاومت در فلسطين اشغالي هشدار داده است که کاربران شبکه‌هاي اجتماعي نظير فيس‌بوک‌ در معرض خطر جاسوسان اسراييلي هستند. بنا بر اين گزارش، اين جاسوس‌ها با تصاوير زنان جذاب سعي بر ايجاد رابطه با افراد داشته و به راحتي مي‌توانند به رايانه‌هاي افراد نفوذ کرده و اطلاعات آن را به سرقت ببرند. در اين مقاله که نام آن "چگونه متوجه شويم يک عضو موساد دوست ما در فيس‌بوک است؟"‌به کاربران هشدار داده شده است که از دختران زيباي فيس‌بوکي که  که تصوير حساب کاربري آن‌ها کوچک بوده و قابليت بزرگ‌نمايي ندارد، پرهيز کنند.

تن‌فروشي حلال است

"عاري شوات" خاخام صهيونيستي نيز، طي ادعايي اعلام كرد كه زنان اجازه دارند براي جمع‌آوري اطلاعات حياتي براي امنيت اسرائيل، با دشمنان رابطه جنسي داشته باشند. بر اساس اين گزارش، شوات اعلام كرده است كه برقراري رابطه جنسي با تروريست‌ها در راستاي بدست آوردن اطلاعاتي كه به دستگيري آنها منجر شود، قابل قبول است. تحقيق اين خاخام يهودي تحت عنوان "ارتباط غيرقانوني در راستاي امنيت ملي" توسط موسسه تحقيقات ديني در شهرك "گوش استزيون" در نزديكي بيت‌المقدس منتشر شده است .عاري شوات پيشنهاد داده در جاهايي كه زنان يهودي بايد با مبارزان دشمن ازدواج كنند، ابتدا بايد از شوهر واقعي خود طلاق گرفته و بعد اقدام به ازدواج با دشمنان كنند.


برچسب ها: اسراییل ، موساد ، جاسوس ، زن ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام. کتاب حیفا اثر محمدرضا حدادپور بر اساس پرونده واقعی راجع به حیفا دختر جاسوس نوشته شده با قلم بسیار قوی و زیبا هر کی نخونده بخونه خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
سادات
۲۰:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
مرک برصهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
اینادیگه چه جانوران ی هستن....شرف وانسانیت را قی کردن
Iran (Islamic Republic of)
دکتر وحید رضایی
۱۷:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
مرگ بر صهیونیسم مرگ بر آل سعود مرگ بر آمریکا مرگ بر خائنان به اسلام و ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
مهلا
۱۶:۴۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
متن عالیییی بود انشالله هرکی این متن رو میخونه قدم توی قدس بذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
انشا الله شاهد نابودی اسرائیل و دین یهودی قلابی و تحریف شده باشیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرررر» رررررررررر رر ر.» رررررررررر گ ب» ررررررر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
علی جون
۲۱:۴۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
لعنت به یهود و لعنت به آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
آزاد
۱۳:۳۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
مرگ براسراییل
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل و لعنت بر اختلاسگر
Iran (Islamic Republic of)
فوژان
۱۸:۰۶ ۲۴ تير ۱۳۹۷
انسانم ارزوست
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
ان شاالله حرفهای رهبرعزیزمون نابودی اسراییل حتمیست
Israel
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
چقدر سنش بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
از خدا میخام که زنده باشم و از بین رفتن این اسراییلی ها روببینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
مررررررررررررگ بر اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
مررررررررررررگ بر اسرائیل.
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اس ائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۶ دی ۱۳۹۶
عشق من ایرانه و پاش جونمو میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۰ دی ۱۳۹۶
مرررررررررررررررگبر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
مينا
۱۹:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
مستند داستاني حيفا در مورد دختر جاسوس اسراييلي كه ماموريت پيدا ميكنه در زندان ابو غريب با تاثير بر روي ابوبكر بغدادي(سركرده داعش)و ابومحمد عدناني(معاون او) هسته اوليه داعش رو شكل بده؛و مستند داستاني{نه}خواهر ديگر حيفا كه جاسوس اسراييل در افغانستان هست رو از كانال دلنوشته هاي يك طلبه به قلم اقاي حدادپور جهرمي؛حتما حتما بخونيد..زوايايي اين زنان جاسوس خيلي روشن ميشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۰۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
کتاب خوبیه ولی خیلی ضعیف نوشته شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۶
مرگبر السعود.مرگ بر امریکا .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مرگ بر جنایتکاران اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
عشق من ایرانه و پاش جونمو میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
مررررررررررررگ بر اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
رجای
۰۴:۳۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
درود بر سردارانی که خواب از چشمان نامردانه دنیا حرام کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
چجوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
اسرائیل یک فرصت است تا زمانی که برد موشکها به 14750کیلومتر برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
فکر نکنم یک مقام بلند پایه به این ترتیب خودکشی شخصیتی بکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
سلام هموطنان ایرانی .اسرائیل تا چند ماه دیگر نابود است.حالا ببینید.
Germany
احمد
۱۱:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
چند ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
روزشماری تا نابودیشون شروع شده بحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
ای مردم ببینید کی اسرائیل وحامیانشون رو خدا با طوفانی مانند طوفان نوح ناپدید کنه.خدااون روز روبرسونه انشاالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
ای مردم ببینید کی اسرائیل وحامیانشون رو خدا با طوفانی مانند طوفان نوح ناپدید کنه.خدااون روز روبرسونه انشاالاه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
مرگ برتمام ظالمان جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر اسرائیل
Pakistan
ناشناس
۰۰:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
لعنت بر این انسانهای حیوان صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدایا مسؤلین میهن عزیزمان رااز شر این اشرار دنی محفوظ بدار
آمین
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشاه
۲۳:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۴
یهودی نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۴
مرک برناموس فروشان اسرائیل
United States of America
جواد
۱۷:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
مرگ بر این تن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
ادم
۰۸:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مرگ براسرییل
Iran (Islamic Republic of)
کاشانی
۰۶:۴۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
مرگ برتکفیری جنایتکار اسراییلی مرگ براسراییل حرامزاده
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
از خدا میخام که زنده باشم و از بین رفتن این اسراییلی ها روببینم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۰ ۲۴ تير ۱۳۹۳
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
حبیب اله
۰۲:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
خداکنه روزی بشه که اسراییل روبه زباله دان تاریخ بریزیم .
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۳:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
عشق من ایرانه و پاش جونمو میدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
اسرایل یک خون خواره وماایرانیان بایدمواظب باشیم وجان فدای رهبری باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
فقط میشه بهشون حیوون گفت همین
Iran (Islamic Republic of)
محمدامين
۱۵:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
يه روز حقمون از آمريكاو اسراييل مي گيريم مرگ بر آمريكا ومرگ بر اسراييل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
marg bar esrael
Iran (Islamic Republic of)
mosalman
۲۰:۰۵ ۲۲ دی ۱۳۹۲
برای همین کثافت کاریشونه که تمام دنیا میگن .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۴:۲۲ ۲۲ دی ۱۳۹۲
لعنت خدابرانها که بوی هیچگونه انسانیتی درآنها وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۰۶:۱۰ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام.به خدا کشتن اين صواب داره
Iran (Islamic Republic of)
محمدکربلا
۰۳:۲۳ ۱۳ دی ۱۳۹۲
واقعا این ادمهارو لعنت کنه مرک برانها وقوانین انها
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۳۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
امروز روز عاشوراست،به حرمت این روز خدا لعنت کنه صهیونیست را
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رفیعی
۱۹:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
خدایا دعای همه مرگ برگویان براسراییل رامستجاب فرما(مرگ براسراییل)
Iran (Islamic Republic of)
naser
۱۲:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
واقعاً که سقوط این رژیم منحوس اسراییل نزدیکه و به مدد مولایمان صاحب الزمان(عج) ریشه کن شدنشون رو به نظاره بنشینیم. به امید نابودی این غده سرطانی با هم"مرگ بر اسراییل"
United States of America
mohammad
۲۰:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
مرگ بر اسراییل.....
Germany
مصطفی
۱۹:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
خدا این قوم فاسق را لعنت کن اینها را حضرت موسی (ع) نفرین کرده که هیچ وقت از خودشان سر زمینی نداشته باشند پس با هم بگیم مرگ بر اسراییل و برای نابود اسراییل و فرج آقام امام زمان همه باهم دعا کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
خدایییش اگه به ایران حمله کنن خفت گیرشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
roze sorkh
۱۲:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
مرگ بر اسراییل .مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۲۲:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
سلام مواظب دشمن حتی توی خونه هاتون باشید .التماس دعا.از بچه های باشگاه خبرنگاران هم بی نهایت سپاسگذارم اجرشون با سید الشهدا
Iran (Islamic Republic of)
هومنی هلالی
۲۰:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
از خدا بی خبرا هرچی بگید بر میاد. چون به هیچ اصولی پایبند نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۲۰:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
ايا كاركنان پيمانكاري استخدام مي شوند درسال92
Iran (Islamic Republic of)
مویدی
۲۰:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
واقعا که عوضی تر از این اسراییلیها تو هیچ جای دنیا پیدا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
پیدا میشه.اینایی که منفی دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
به زودی نابود میشن انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
lمرادي
۱۵:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
مرگ براسراييل اين دشمن فاسق ان شاالله شاهدهرچي سريعترسقوطش وازهم پاشيش باشيم باصلوات برمحمدوال محمدص وظهوراقاامام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
این کارشون همون دست وپا زدن داخل باطلاق است وباعث سقوط هرچه سریع ترشان خواهد شد.
Spain
aaa
۱۲:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
مرگ براسراییل این جرثومه تاابد فاسد
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۱:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
خدا این ناموس فروش ها رو لعنت کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
تعجب می کنم کسانی که منفی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
اینهایی که منفی زدن دقیقا منظورشون چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
مرگ بر اونها
Poland
حميدرضا
۲۰:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
حتما با راي منفي مي‌خوان بگن كار اين جاسوسا اشكالي نداره و ما با كارشون موافقيم.
خدا الهي با همين جاسوسا محشورشون كنه.
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۱:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
اونا که منفی زدن شیطون گولشون زده
Iran (Islamic Republic of)
ثریا نطاق
۱۸:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدایا خودمون رو به تو میسپاریم کمکمون کن پناه برخدا دین موسی واین بی ابرویی چه معنی میدهد
آخرین اخبار