جزئيات ترور "عماد مغنيه" بدست موساد فاش شد

كتابي موسوم به عمليات بزرگ دستگاه اطلاعاتي رژيم صهيونيستي"موساد" چگونگي ترور شهيد عماد مغنيه توسط نيروهاي رژيم صهيونيستي را فاش كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسكاي نيوز، اين كتاب كه توسط دو مولف به نام هاي "مايكل بارزوهار" و "نيسيم مشعل" انتشار يافته در فصل نوزده خود به چگونگي و جزئيات ترور عماد مغنيه توسط نيروهاي نفوذي رژيم صهيونيستي در سوريه پرداختند.

در آغاز اين فصل آمده است "عماد مغنيه" پس از ورود به دمشق به يكي از هتل هاي اين شهر اقامت داشته و در آنجا زني 30 ساله در انتظار وي بود.

همچنين در ادامه مولفان اين فصل با بيان اينكه همسر عماد مغنيه از رفت و آمدهاي وي به سوريه، لبنان و ايران آگاه بوده از نداشتن محافظ شخصي و يا راننده در هنگام رفتن به منزلش خبر مي دهد.

اين كتاب همچنين مدعي مي شود قبل از سفر عماد مغنيه به دمشق يكي از مزدوران رژيم صهيونيستي بوسيله تلفن همراه خود از وي عكس گرفته و آن را فورا براي تشخيص هويت به موساد در تل آويو ارسال كرده است.

كتاب عمليات بزرگ موساد همچنين مدعي مي شود كه به دليل جراحي مغنيه بر روي صورت خود شناسائي وي بسيار دشوار بوده است.

بارزوهار ومشعل مي افزايند گروه عمليات ترور عماد مغنيه پس از اطلاع يافتن از حضور وي در سوريه از سه كشور فرانسه، ايتاليا واردن با گذرنامه جعلي وارد دمشق شدند و خود را تاجر و گردشگر معرفي كردند و پس از ورود با برخي از مزدوران موساد در سوريه ديدار كرده و در يك محل مخفي يك تاكسي را حامل مواد زيادي مواد منفجره مي كنند و پس از خروج مغنيه و همسرش از هتل اين عمليات را به اجرا در مي آورند.

اين كتاب انفجار اين تاكسي حامل مواد منفجره در نزديكي خودروي عماد مغنيه را بوسيله كنترل از راه دور مي داند.

گفتني است، عماد مغنيه يكي از رهبران ارشد حزب الله در 12 فوريه سال 2008 توسط يك خودروي بمب گذاري شده در منطقه طرطوس دمشق به شهادت رسيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار