آصفري:

تجاوز به سوريه نقض آشکار حقوق ملت ‌آن است/ سازمان ملل در خواب

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئله آموزش نيرو براي ترور بشار اسد و پرواز پهپاد در اسمان سوريه نقض آشکار حقوق ملت‌ها و تجاوز به کشورهاست، این که ملت مظلوم سوریه زیر تجاوز آتش تروريست‌ها باشند و با پول کشورهای عربی و گلوله‌های غربی مورد تجاوز قرار بگیرند برای شورای امنیت و سازمان ملل اهمیت ندارد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آموزش نیروهای متجاوز سوریه به دست انگلیس برای ترور بشار اسد گفت:  این مسئله نقض آشکار حقوق ملت‌ و تجاوز به کشور سوريه است،وقتی که انگليس با صراحت اعلام می‌کند که در حال آموزش تروریست‌ها برای ترور رئیس‌جمهور و یا پرواز پهپاد برای تجاوز به خاک این کشور است اين مسئله حکايت از خواب بودن سازمان ملل دارد.

وی افزود: شورای امنیت و سازمان ملل صرفا برای یک سری کشورهای خاص تصمیم‌گیری می‌کنند برای کشورهایی که منافع سازمان ملل را تامين کند و لذا موضوع سوریه و این که ملت مظلوم سوریه زیر تجاوز آتش تروريست‌ها باشند و با پول کشورهای عرب و گلوله‌های غرب مورد تجاوز قرار بگیرند برای آن‌ها اهمیت ندارد.

آصفری تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی به ویژه حقوق بشر و سازمان ملل هیچ گونه موضع گیری در مقابل تجاوز غرب و انگليس به کشورهای دیگر صورت نداده و عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدامات بيانگراین است که در پس مسئله سوریه دست‌ کشورهای متجاوزی چون رژیم صهیونیستی،انگلیس،آمریکا و غرب قرار گرفته و نیروهایی که امروز در سوریه مشغول انجام عملیات‌های تروریستی و بمب‌گذاری هستند با مجوز کشورهای غربی وارد شده‌اند که بایستی نسبت به این تجاوز موضع گیری کرده و اعتراض خود را اعلام کنیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سوریه ، تجاوز ، ملت ، مظلوم ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار