وارد آوردن خسارات سنگين به مواضع تروريستهای سوری و هلاکت شماری از آنها

در ادامه درگیریها در مناطق مختلف سوریه گروهي از تروريست ها و سرکردگان انها کشته یا زخمی شدند همچنین خسارات سنگيني به تروريست ها در ريف ادلب وارد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه العالم لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد گروهی از تروریست های مسلح در منطقه « الذیابیه » دمشق کشته یا زخمی شدند و دو دستگاه خودور مجهز به دوشکا متعلق به آنان منهدم شد.

حمله و نفوذ یک گروه تروریستی به منطقه « نبل » در حلب ناکام ماند و نیروهای ارتش سوریه شماری از این تروریست ها را کشتند یا زخمی کردند و سرکرده آنان را نیز دستگیر کردند.

همچنین سه شهروند سوری در حلب بر اثر حمله خمپاره ای تروریست ها زخمی شدند و عملیات علیه تروریست ها در ریف ادلب خسارات سنگینی به آنها وارد کرد.

نیروهای ارتش سوریه در منطقه کفار تخاریم در حومه ادلب ضربات سهمگینی به تروریست ها وارد کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

این شبکه افزود: نیروهای ارتش همچنین در منطقه وادی الضیف در نزدیکی معره النعمان در حومه ادلب شمار دیگری از تروریست ها را از پای در آوردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در حومه جسر الشغور غربی ضربات شدیدی به تروریست ها وارد کردند.

 نیروهای ارتش سوریه همچنان به تعقیب تروریست ها در ریف ادلب ادامه می دهند و با اجرای عملیات در مناطق طعوم و بنش در این منطقه توانستند شماری از تروریست ها را به هلاکت برسانند و شماری را زخمی و سلاح ها و مهمات آنها را منهدم کنند.

نیروهای ارتش همچنین با عملیات علیه تروریست ها در منطقه تفتناز تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند و تجهیزات آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر بر اثر اصابت یک گلوله خمپاره به مدرسه ای در منطقه السریان الجدیده در حلب سه نفر زخمی شدند. این خمپاره را تروریست ها شلیک کردند.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار