ادامه درگيري ها در حومه دمشق و اردوگاه اليرموک

درگيري ها بين نيروهاي ارتش سوريه و افراد مسلح در مناطق مختلف اين کشور بخصوص داريا در ريف دمشق ادامه دارد و کميته هاي مردمي در اردوگاه اليرموک نيز به مقابله با افراد مسلح ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه روسيا اليوم ؛ اوضاع اردوگاه اليرموک نظامي و امنيتي است و تحولات ميداني مختلفي در مقايسه با روزهاي گذشته در اين اردوگاه اتفاق مي افتد. درگيري ها در داخل اردوگاه ادامه دارد و بر اساس آخرين خبرهاي رسيده تعدادي از اجساد کشته شدگان هنوز در خيابان هاي اردوگاه ديده مي شود.

برخي خبرها حاکي از اصابت تعداد زيادي گلوله به اردوگاه است که از منبع و عوامل شليک اين گلوله ها اطلاعي در دست نيست. برخي مناطق اردوگاه شاهد درگيري بين افراد کميته هاي مردمي و گروه هاي مسلح است. درگيري هايي نيز در اطراف اردوگاه و بخصوص خيابان ثلاثين وجود دارد و به نظر مي رسد تلاش هايي که براي آرام کردن اوضاع در اردوگاه صورت گرفت با شکست روبرو شد. 

وي درباره تحولات ميداني در سراسر سوريه گفت: به نظر مي رسد مخالفان مي کوشند حملات نظامي خود را از طريق شبه نظاميان در مناطق مختلف سوريه از سر بگيرند. منطقه داريا در ريف دمشق از جمله ملتهب ترين مناطق سوريه به شمار مي رود. اين منطقه شاهد درگيري هاي شديد و عمليات نظامي است بخصوص که افراد مسلح در درگيري هاي که از ديروز تا صبح امروز ادامه داشت تلاش کردند مناطقي را که از دست داده اند بار ديگر تصرف کنند. در همين حال ارتش سوريه نيز با ارسال تجهيزات بيشتر به اين منطقه مي کوشد سيطره خود را بر داريا تثبيت کند. داريا منطقه اي استراتژيک به شمار مي رود و از اين نظر مناطق اطراف را تحت تاثير قرار مي دهد. المعظميه در نزديک داريا نيز شاهد درگيري هاي شديد است. 

گفتني است دوازده فلسطيني در درگيريها در اردوگاه يرموک در جنوب دمشق در بيست و چهار ساعت گذشته کشته شدند. 
برچسب ها: درگیری ، یرموک ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار