گواری:هیئت ها بازوان اجرایی فدراسیون ها هستند

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت:رفع موانع در تمامی رشته ورزشی به خصوص دوچرخه سواری تاثیر گذار بوده و اصلاح اساسنامه فدراسیون ها برای مسئولان وزارت ورزش و جوانان اهمیت زیادی دارد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛احمد گواري بیان اینکه هم اکنون اصلاح اساسنامه یکی از مهمترین برنامه های اجرایی مسئولان ورزش کشورمان است، بیان کرد: بحث اصلاح اساسنامه هم اکنون برای در تعدادی از فدراسیون ها به خصوص دوچرخه سواری درحال پیگیری است و به طور حتم وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ورزش کشور هیچگاه مسئولان فدراسیون ها را در بهبود روند اجرای این امر تنها نخواهند گذاشت.

وی درباره نحوه فعالیت هیئت های ورزشی در سراسر کشور تصریح کرد: در تمامی رشته های ورزشی به خصوص دوچرخه سواری، هیئت های استانی به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون ها محسوب می شوند و با این وجود وظیفه مسئولان این هیئت ها به مراتب سنگین تر است.

وی افزود: فدراسیون ها بیشتر با عنوان هماهنگ کننده، نحوه اجرای امور را پیگیری می کنند که با این وجود هیئت های ورزشی، باید به فکر برپایی برنامه های اجرایی فدراسیون ها باشند.

وی بیان کرد: دوچرخه سواری یکی از رشته های ورزشی است که با گسترش بعد های همگانی و قهرمانی می توانند جایگاهی ارزنده تر از گذشته و در شان ورزش کشور را کسب کرد که برای تحقق این امر نیاز به امضاء تفاهم نامه بین شهرداری ها و آموزش و پرورش داریم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار