سردار کرمي:

اميد به آينده را مديون ولايت هستيم

فرمانده يگانهاي ويژه پاسداران ناجا در اولين همايش تجليل از پيشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت: اميد به آينده را مديون ولايت هستيم.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، فرمانده يگانهاي ويژه پاسداران ناجا در اولين همايش تجليل از پيشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت: اميد به آينده را مديون ولايت هستيم و اين اعتماد به نفس که در دل تمامي آحاد مردم ايجاد گرديده، پشتوانه بزرگي براي پيشرفت و اعتلاي کشور عزيزمان خواهد بود.
 
اولين همايش تجليل از پيشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با عنوان "ياد ياران" با حضور سردار ”حسن كرمي" فرمانده يگان هاي ويژه پاسداران ناجا و جمعي از پيشکسوتان و بازنشستگان اين فرماندهي در مجتمع رفاهي تفريحي باغ پرديس تهران به ميزباني فرماندهي يگانهاي ويژه پاسداران ناجا برگزار شد.
 
سردار "حسن کرمي" در اين مراسم، ضمن تبريک اعياد بزرگ قربان و غدير و نيز ولادت امام علي النقي (ع) و دهه ولايت، با نقل حديثي از امام رضا(ع) به بيان اهميت مسئله غدير خم پرداخت.
 
وي، روز عيد غدير را از برترين و بزرگ ترين اعياد مسلمين جهان دانست و افزود: ملّت ايران بيش از ساير ملت هاي مسلمان ديگر به اهميت و جايگاه ولايت آشنا مي باشد به طوري که پيشوايان و بزرگان ديني و مذهبي ما نيز به اهميت و جايگاه مسئله غديرخم، که همان اصل ولايت پذيري در حکومت اسلامي است، توصيه هاي موکد و بسياري داده اند.
 
فرمانده يگانهاي ويژه پاسداران ناجا خاطر نشان کرد: از آنجايي که ملت شريف ايران در برهه هاي گوناگوني از تاريخ جمهوري اسلامي اهميت و جايگاه ولايت و ولايت پذيري را به خوبي احساس كرده اند و مشاهده مي کنيم در عصر حاضر، ملت هايي که از نعمت ولايت و رهبري عالمانه و اسلامي برخوردار نبوده اند، به چه مصيبت هاي دچار گرديده و سرانجام خوبي نداشته اند.
 
"سردار کرمي" قدرت و نعمت عظيم ولايت فقيه را در رأس تمامي امور عنوان کرد و گفت: دشمنان، معاندين و قسم خوردگان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، در همه زمان ها درصدد مقابله جدّي با دست آوردهاي انقلاب اسلامي ايران بوده و خواهند بود اما به لطف و رهبري حکيمانه ولايت فقيه، زحمات و مجاهدت هاي رزمندگان اسلام به پيروزي تبديل شده و تمامي آنان ناکام مانده اند.
 
فرمانده يگانهاي ويژه پاسداران افزود: اميد به آينده را مديون ولايت هستيم و اين اعتماد به نفس که در دل تمامي آحاد مردم ايجاد گرديده، پشتوانه بزرگي براي پيشرفت و اعتلاي کشور عزيزمان خواهد بود.
 
وي تصريح کرد: امروزه با وجود تمامي تبليغات منفي و ايجاد جنگ رواني برعليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، به اين خود باوري و يقين رسيده ايم که جزء برترين کشورها هستيم و با وجود جوانان مومن، متعهد و ولايتمدار در بسياري از امور به خودکفايي رسيده و بي نياز از قدرت هاي بيگانه، کشور عزيزمان را اداره خواهيم کرد.
 
"سردار کرمي"، انقلاب اسلامي ايران را الگويي بزرگ براي ملت هاي مسلمان سراسر جهان در جهت بيداري اسلامي و مبارزه با قدرت هاي استبدادي عنوان كرد و گفت:امروزه ملت هاي مسلمان جهان به اين خود باوري رسيده اند که تنها بوسيله نعمت ولايــت مي توان با حکومت هاي ناکارآمد مقابله كرد.
 
فرمانده يگانهاي ويژه پاسداران در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تشريح اهداف برگزاري "همايش ياد ياران"، عنوان کرد: در تلاش هستيم با گردآوري تجربيات و آثار پيشکسوتان يگانهاي ويژه پاسداران، بخصوص دلير مردان لشکر 28 روح الله به تبيين نقش يگان ويژه در دوران جنگ تحميلي و پس از آن بپردازيم و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در همين خصوص، از خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، رزمندگان، جانبازان و بازنشستگان در مراسمات گوناگوني تجليل و قدرداني خواهيم کرد.
 
سردار حسن کرمي، يگان ويژه را جزء برترين نيروي هاي انتظامي و آماده در کشورمان معرفي كرد و گفت: نيروي انساني هر سازمان نقش بسيار موثر و اساسي در انجام ماموريت ها و وظايف آن نهاد را برعهده دارد و اهميت به اين سرمايه و پتانسيل عظيم، موجبات پيشبرد هر چه بهتر اهداف خواهد شد.
 
فرمانده يگانهاي ويژه پاسداران ناجا، توسعه همه جانبه اين فرماندهي را جزء اولويت هاي اصلي دانست و اذعان داشت: قصد داريم با تشکيل کارگروه هاي تخصصي، استفاده از تجربيات و علوم پيشکسوتان در راستاي تعالي و اثربخشي ماموريت ها و امورات فعاليت هاي چشمگيري انجام دهيم. بطوري که تا حدود بسياري از اين مطلب بوسيله ثبت خاطرات، خدمات، دانش و تجربيات پيشکسوتان درحال اجراست و به لطف خداوند متعال به زودي شاهد نتايج ارزنده آنها خواهيم بود.
 
"سردار کرمي" در خاتمه ضمن تشريح برنامه ها و اهداف آموزشي، ماموريتي و فرهنگي مجموعه يگانهاي ويژه پاسداران، تصريح کرد: با انجام برنامه ريزي هاي کارشناسي و تخصصي سعي داريم تا پشتيبان شايسته در مسير آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه باشيم. /ل
برچسب ها: اجتماعی ، همایش ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار