فرمانده يگان های ويژه ناجا مطرح کرد:

ارتقاء آمادگی جسمانی و عملياتی اولويت يگان ويژه در سال 95

فرمانده يگان های ويژه ناجا ارتقاء آمادگی جسمانی و عملياتی را اولويت يگان ويژه در سال 95 معرفی کرد و گفت : مجهز بودن به دانش و بصيرت راهکار مقابله با توطئه دشمنان است.

ارتقاء آمادگی جسمانی و عملياتی اولويت يگان ويژه در سال 95 / مجهز بودن به دانش و بصيرت راهکار مقابله با توطئه دشمنانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسن کرمی فرمانده يگان های ويژه ناجا با حضور در يگان ويژه استان آذربايجان غربی، درجمع کارکنان اين يگان اظهار داشت : همراهی و مشارکت مردم  پيچيده ترين مسائل امنيتی و بحران ها را بخوبی کنترل و هدايت می کند.

وی با بيان اين که در نيروهای مسلح "آمادگی" بسيار مهم است و نيروهای مسلح در هرزمان با حفظ هوشياری، آماده جانفشانی هستند، افزود : ولی مهم‌تر از همه، هوشياری مردم است که نبايد فراموش شود که همانا اين مردم بودند که باحفظ راه امام ( ره ) و پيروی از منويات مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) نقش مهمی در موفقيت ها و پيروزی های کشور داشتند.

فرمانده يگان های ويژه ناجا در ادامه به قدرت پوشالی کشورهای بزرگ دنيا اشاره و بيان کرد: دشمنان اسلام در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ايران توانايی انجام هيچ کاری را ندارند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ايران با داشتن پشتوانه مردمی مستحکم که نمونه آن را در عرصه انتخابات به معرض نمايش گذاشت توانست در مقابل استکبار بايستد.

سردار کرمی ضمن تقدير و تشکر از تلاش تمامی کارکنان يگان ويژه در سراسر کشور جهت تامين نظم و امنيت گفت : در سال 95 علاوه بر آمادگی جسمانی و عملياتی در يگان ويژه ، می بایستی درحوزه علمی، بصيرتی برنامه ها و ارزيابی های زيادی داشته باشيم.

وی تاکيد کرد : بايد با شناخت ،دانش و بصيرت کافی در مقابل حيله های دشمن مقابله کنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار