امنيت زيرساخت توسعه اقتصادي و سياسي در جامعه است

فرمانده يگان ويژه ناجا ظهر روز گذشته در جمع روساي پليس هاي تخصصي و معاونان فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي امنيت را زيرساخت توسعه اقتصادي و سياسي در جامعه عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس،سردار حسن "کرمي" با حضور در ستاد انتظامي آذربايجان غربي ضمن تبريک سال جديد به تلاشگران انتظامي استان با اشاره به اينکه امنيت زيرساخت توسعه اقتصادي و سياسي در جامعه است ، گفت: امروز با افزايش بصيرت و آگاهي کارکنان انتظامي تمامي اقشار جامعه شاهد ارتقاء احساس امنيت در جاي جاي کشورمان هستند. 
سردار "کرمي" با بيان اينکه کارکنان انتظامي با لبيک گويي به فرامين مقام عظماي ولايت در تمامي فعاليتهاي خود تلاش مضاعف خواهند کرد، افزود: استقرار نظم و امنيت، تأمين آسايش شهروندان و پاسداري از دست آوردهاي انقلاب اسلامي از مهمترين وظايف پليس مي باشد که کارکنان تلاش خواهند نمود در سال جديد نيز در تحقق اين وظايف در سطح جامعه خدمات چشمگيري را از خود ارائه دهند. 
وي بازنگري فردي، اجتماعي، تحول در ماموريتهاي ناجا با يک نگاه جديد ، تعامل با کارکنان در انجام امورات محوله و آگاهسازي خانواده ها از وظايف نيرو را از جمله برنامه هاي پليس در سالجاري ذکر کرد. 
سردار "کرمي" در ادامه با اشاره به اينکه امنيت خوبي در استان آذربايجان غربي حاکم است، اظهار داشت: اين امر به مدد تلاش کارکنان، مشارکت مردمي و درايت فرمانده انتظامي استان تحقق يافته است. 
فرمانده يگان ويژه ناجا در پايان خاطرنشان ساخت: اميدواريم در سالجاري نيز همچون سنوات گذشته در برقراري نظم و امنيت اجتماعي کوشا بوده و از اين طريق رضايت مردمي را جلب و زمينه شکست تمامي توطئه هاي دشمنان را فراهم کنيم./ف
برچسب ها: امنیت ، زیرساخت ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار