گزارش/

آقاي خاتمي ادعاي دفاع از اسلام با عملکردتان در عاشوراي حسيني نمي‌خواند

خاتمي در جديدترين اظهارات خود مدعي دفاع از اسلام شده در حالي که حمله و هتاکي به عزاداران حسيني در فتنه 88 هرگز مورد محکوميت خاتمي و ياران فتنه‌گر او که امروز مدعي دفاع از اسلام شده‌اند، قرار نگرفت و تا به امروز هم كسي، كلامي از خاتمي در محكوميت اين هتاكي تاريخي نشنيده است؛ آقاي خاتمي آيا علت سكوتتان جز اين است كه شما هم به مانند رفيق فتنه‌گر خود، جماعت هتاك به سالار شهيدان را "امت خداجو" مي‌دانيد!

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، فاز جديد فعاليت‌هاي اصلاح‌طلبان چندي پيش با اظهارات سيد محمد خاتمي مبني بر گشايش فضا و نقد اصلاحات کليد خورد.

خاتمي در جديدترين موضع گيري خود پروژه دوم انتخاباتي اصلاحات را کليد زده و مي‌گويد: مي‌خواهيم در صحنه حضور داشته باشيم و از اسلام و حقوق مردم دفاع کنيم و از روش‌های موجود انتقاد کنیم.

اين اظهارات خاتمي در حالي بيان مي‌شود که در عاشوراي 88 اقشار مختلف مردم  با راهي شدن به تكايا، حسينيه‌ها و مساجد خود را براي اقامه عزاي حسيني آماده مي‌كردند اما جمع ديگري از جماعت  فتنه‌گر و سران منافق آنها سوداي ديگري در سر داشتند؛ آنها نيز خود را آماده كرده بودند اما نه براي عزاداري سالار شهيدان، بلكه براي به آتش كشيدن خيمه‌هاي عزاي عزداران حسيني.

جماعت موسوم به جنبش سبز به سركردگي سران فتنه و اصلاحات در  عاشوراي 88 مرتكب حرمت‌شكني‌ها و جنايت‌هايي شدند كه قلم از شرح و توصيف آن شرم دارد؛ از سوت و كف زدن در ميانه ميدان تا به آتش كشيدن پرچم‌هاي عزاي حسيني و حمله به خيل عزادارن تنها گوشه‌اي از جنايت‌هاي فتنه‌گران در روز عاشورا بود.

نکته جالب آنکه حمله و هتاکي به عزاداران حسيني مورد محکوميت خاتمي و ياران فتنه‌گر او که امروز مدعي دفاع از اسلام شده‌اند، قرار نگرفت و تا به امروز هم كسي، كلامي از خاتمي در محكوميت اين هتاكي تاريخي نشنيده است؛ آقاي خاتمي آيا علت سكوتتان جز اين است كه شما هم به مانند رفيق فتنه‌گر خود، جماعت هتاك به سالار شهيدان را "امت خداجو" مي‌دانيد! 

هنوز از ياد نبرده‌ايم که در دوران اصلاحات افراد لاابلي بجاي صلوات و تکبير براي خاتمي سوت و کف مي‌زدند و اصول مسلم اسلامي مانند حجاب، قصاص و ... حتي عاشوراي حسيني و قيام سيد‌الشهدا(ع) هم از گزند هتاكي‌هاي دوستان شما در امان نماند.

راستي آقاي خاتمي از دوست و يار صميميتان، اكبر گنجي كه منكر وجود امام زمان(عج) و وحدانيت قرآن شده، چه خبر؟ چرا تا به امروز كسي حتي كلمه‌اي از زبان شما در نقد اين تفكرات كفر‌آميز يار شفيقتان نشنيده است؟!

آقاي خاتمي! حتما نام لندن هم با خاطرات زيبايي براي شما همراه است، شهري كه چند سالي است مامن و ماواي وزير دلبندتان، آقاي مهاجراني شده تا از جوار حرم سرويس جاسوسي روباه پير براي مبارزه با اسلام ناب محمدي طرح‌ها و نسخه‌ها بپيچد و از مسلماني خود ابراز ندامت كند! 

اين امر در حاليست که خاتمي در ادامه اظهارات خود ادعاي ديگري را مطرح مي‌کند و مي‌گويد مردم اشتياقي براي حضور در انتخابات ندارند اما پاسخ اين ادعاي خاتمي را مردم در انتخابات نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي دادند و با ثبت 65 درصدي حضور خود بار ديگر حماسه آفريدند.

خاتمي از حقوق شهروندي و پايبندي به قانون صحبت مي‌کند در حالي در فتنه 88 خود و يارانش نشان دادند که ناقضان اصلي قانون هستند و بازيگر مناسبي براي دموکراسي و قانون مداري نيستند چرا که در آزادترين و پرشورترين انتخابات نشان دادند که بويي از دموکراسي نبرده‌اند.

اصلاح طلبانی که از قانون عبور کردند و سیاست‌های  نظام را در روز قدس و ۲۵ بهمن به استهزاء گرفتند اکنون از حقوق شهروندي صحبت مي‌کنند.

 آقای خاتمی؛ به جاي ادعاي دفاع از اسلام بگوييد که چرا تاکنون حتي يک جمله در محکوميت فتنه سخني نرانده‌ايد در حالي که در دوران اصلاحات براي کوچکترين اتفاق؛ يارانتان هزاران بيانيه صادر مي‌کردند و بر طبل دموکراسي مي‌کوبيدند.

از طرفی شعار اسلام ناب محمدی(ص) ورد زبانتان بود و از سوی دیگر خوراندن اسلام آمریکایی و رژيم صهيونيستي به حامیان خود! در دستور کارتان قرار داشت.

خاتمي از فاصله گرفتن نسل امروز از نسل انقلاب گله مي‌کند و اين را بزرگترين  آسیب براي گفتمان امام و انقلاب مي‌داند؛ اگر از آسيب ديدن گفتمان امام(ره)  ناراحت هستيد پس چرا آن زماني كه به اصطلاح تئوري‌پردازان اصلاح‌طلب شما، از پيوستن انديشه امام(ره) به موزه‌ها سخن گفتند، كوچكترين واكنش و صدايي از شما ديده نشد يا هنگامي که عکس معمار کبير انقلاب توسط ناپاکان پاره شد، به رگ غيرت شما برنخورد.

آقاي خاتمي امروز شما از انتخاب مردم سخن مي‌گوييد در حالي که در سال 88 هم مردم انتخاب کردند اما شما تمکين نکرديد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خاتمی ، فتنه ، برائت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار