خط حمله رؤیایی مس رفسنجان تشکیل شد

دو مهاجم خارجی مس رفسنجان در گام‌های پایانی فصل در اوج آمادگی قرار گرفته‌اند.

در شرایطی که گادوین منشا، ستاره نیجریه‌ای مس رفسنجان، در هفته گذشته با به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل ملوان دوباره نشانه‌هایی از بازگشت و آمادگی را بروز داد، لوسیانو پریرا مقلب به شیمبا، مهاجم برزیلی مس رفسنجان هم دوباره به شرایط سلامتی نزدیک شده‌ است.

شیمبا در بازی رفت برابر استقلال در ورزشگاه آزادی یکی از خطرناک‌ترین چهره‌های مس رفسنجان بود که بارها مدافعان میانی حریف را آزار داد؛ این در شرایطی است که گادوین منشا هم بعد از دوره نزولش دوباره به مرز آمادگی نزدیک شده و در تمرین امروز تیم رفسنجان در ورزشگاه خانگی هم مربیان را دوباره امیدوارتر کرد.

اینکه ربیعی در بازی مقابل استقلال از هر دو مهاجم خارجی خود استفاده کند یا نه به انتخاب او بازمی‌گردد، اما این دو در دسترس هستند و در آمادگی کامل به سر می‌برند؛ دو بازیکنی که می‌توانند کمک کنند آخرین بازی خانگی مس در این فصل با یک نتیجه خوب به پایان برسد. چیزی که البته اصلا مدنظر استقلالی‌ها نیست.

جالب اینکه استقلالی‌ها در دوره فرهاد مجیدی شیمبا را می‌خواستند که این انتقال انجام نشد. همچنین گادوین منشا نیز نزدیک به نیم فصل سابقه همکاری با استقلال را دارد.

برچسب ها: مس رفسجان ، منشا ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار