چهار لوگو برای رقابت های متفاوت آسیایی انتخاب شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از فرمت و لوگوی جدید رقابت‌های باشگاهی که از فصل ۲۰۲۵ - ۲۰۲۴ آغاز می‌شود، رونمایی کرد.

در سی و چهارمین مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا، از لوگوی چهار رقابت جدید باشگاهی آسیا رونمایی شد: لیگ نخبگان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا ۲، چلنج کاپ و لیگ قهرمانان زنان

لوگوی جدید مسابقات که عصر جدیدی را برای فوتبال باشگاهی آسیا آغاز خواهد کرد، انعکاس تصویری قوی از وضعیت معتبر آنهاست. این لوگو‌ها ترکیبی از فرهنگ‌ها، سنت‌ها و مهارت‌های فوتبالی را از سراسر قاره آسیا نشان می‌دهند و هدف آنها القای برتری و اتحاد بین بازیکنان و هواداران است.

هر یک از چهار لوگوی مسابقات یک تصویر رنگی و گرافیکی از شکل جام مربوطه خود است. این لوگو‌ها با دقت طراحی و توسعه یافته تا منحصربه‌فرد بودن هر رقابت را نشان بدهد و در عین حال روح جمعی عصر جدید فوتبال را برای باشگاه‌ها تجسم کند.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، در این باره گفت: ما با ارتقای چشم‌انداز رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آسیا از طریق ایجاد رقابت‌های جدید، تعهد خودمان را نشان دادیم و رونمایی امروز، نشان‌دهنده گام بزرگ دیگری به سوی طلوع یک دوره جدید است.

با آغاز چهار رقابت جدید آسیایی، AFC بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ خود را انجام خواهد داد و باشگاه‌های شرکت‌کننده از افزایش جوایز و کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

لازم به ذکر است مسابقات لیگ نخبگان آسیا با ۲۴ تیم، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با ۱۲، لیگ قهرمانان آسیا ۲ با ۳۲ تیم و چلنج کاپ با ۲۰ تیم برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار