ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران:

مناف هاشمی هم از حقوق ۱۵ میلیونی ما تعجب کرد/ به وزنه برداری کم لطفی می‌شود

داوودی درباره پس دادن حقوق دریافتی از کمیته ملی المپیک گفت: هفته قبل با دبیرکل کمیته ملی المپیک صحبت کردم و او هم از مبلغ پانزده میلیون تعجب کرد.

علی داوودی ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک هم شده است ، اظهار کرد: شرایط مان روز به روز بهتر می‌شود تا بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم.

او درباره پس دادن حقوق دریافتی از کمیته ملی المپیک عنوان کرد: خیلی تعجب کردم از حقوقی که داده شد. هفته قبل با مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک صحبت کردم و خودش هم از مبلغ پانزده میلیون تعجب کرد. آنهایی که کارشناسی کرده‌اند، یا مشکل داشته‌اند یا شرایط را نمی‌دانستند. با این وجود تمرینات را انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. مناف هم قول داد که دستور مساعد می‌دهد.

او با بیان اینکه ریکاوری در وزنه‌برداری طول می‌کشد و از یک هفته دیگر در فاز تمرینات سنگین می‌افتیم، درباره افت تالاخادزه گفت: نمی‌دانم دلیلش چیست که کمی رو به افت است و با رکودهایش فاصله دارد. به هر حال ما تمرین می‌کنیم و امیدوار به شگفتی سازی هستیم.

او عنوان کرد: ۲ سال می‌شود که کم لطفی به وزنه‌برداری می‌شود. نمی‌دانم دلیلش چیست که ساز مخالف می‌زنند، اما پوستمان کلفت شده است. روی کاغذ می‌گویند که شانس مدال نداریم. اکنون با ۱۵ میلیون نمی‌توان برای المپیک آماده شد. ما هر آپشنی برای افزایش حقوق‌ها بوده را انجام دادیم، اما حساب و کتاب‌ها دقیق نبوده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام علیکم حقوق مادرم را سازمان تامین اجتماعی شعبه دو اراک همیشه 25میدادن ولی هنوز واریز نکردن . لطفن پیگیری کنید اسم مادرم فاطمه صافی است خدانگهدار.بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هست و بانک رفاه کارگران هنوز واریز نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نصف مردم حقوقشون ماهی ده تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماهم‌کمترازشمامیگیریم‌باخانواده ی چهارنفره ۱۲‌داریم‌
Iran (Islamic Republic of)
گ
۲۳:۲۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ولی هزینه باشگاه و مربی و خوراک و لباس و تجهیزات هر ورزشکار چندین میلیارد تومنه
آخرین اخبار