پس از قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغات نامزدها؛

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های انتخاباتی از آنتن شبکه تهران سیما تماشایی می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی امشب چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات پیش‌رو، این برنامه‌ها از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه تهران سیما قرار خواهند گرفت.

براساس این گزارش، برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا دو نامزد به رقابت خواهند پرداخت که بر این اساس ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده مردم» برای نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه‌ها به صورت رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در باکس‌های مشخص شده ساعات ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. همچنین تبلیغات دو نماینده شهرستان ورامین نیز روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

۸ مناظره برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و سه مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا در قالب برنامه «فرصت انتخاب» در نظر گرفته شده که از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تماشایی می‌شود.

بر این اساس مناظره ۱ گروه یک؛ پنجشنبه ساعت ۲۰، مناظره ۱ گروه ۲؛ جمعه ساعت ۱۵، مناظره ۱ گروه ۳ و مناظره ۱ گروه ۴ به ترتیب جمعه و شنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود.

مناظره ۲ در چهار گروه دیگر نیز از روز یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ در جدول پخش این شبکه قرار دارند و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش‌بینی شده که از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹) ساعت ۱۱ روانه آنتن می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار