پیگیری تلفنی معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار خراسان رضوی در پی سیل اخیر

در پی سیل امروز در خراسان رضوی، مخبر در تماس تلفنی با استاندار این استان بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه‌های اجرایی برای کمک به آسیب‌دیدگان تاکید کرد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز در ارتباط تلفنی با استاندار خراسان رضوی با اشاره به سیل شهر مشهد، فریمان و چند شهرستان دیگر خراسان رضوی ضمن اظهار تاسف از جان باختن تنی چند از هموطنان، ارزیابی دقیق مناطق سیل‌زده و بسیج امکانات لازم جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری برخی حادثه دیدگان را ضروری دانست و از مسئولان اجرایی استان خواست نیاز‌های ضروری جهت پشتیبانی و رفع کمبود‌های احتمالی را هرچه زودتر گزارش کنند.

وی با توجه به پیش بینی‌های جدید برای بارش در روز‌های آینده، آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی شهر مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی را خواستار شد و بر اطلاع رسانی به موقع به برخی روستا‌های در معرض خطر و پیشگیری از هرگونه تلفات جانی دیگر تاکید کرد. 

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ارزیابی سریع خسارات به ابنیه شهری و اموال شخصی شهروندان را پس از بازگشت به حالت عادی ضروری دانست تا هیات دولت جهت جبران خسارات وارده به زیرساخت‌ها و اموال مردم اعتبارات لازم را تصویب کند.

در این تماس یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از وضعیت ۴۸ ساعته اخیر و شرایط وقوع سیل در مشهد و چند شهرستان دیگر گزارشی ارائه و از آمادگی همه جانبه استان برای حوادث مشابه خبر داد.

برچسب ها: خراسان رضوی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه وقت کمک نفرستی خسته میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام علیکم حقوق مادرم را سازمان تامین اجتماعی شعبه دو اراک همیشه 25میدادن ولی هنوز واریز نکردن . لطفن پیگیری کنید اسم مادرم فاطمه صافی است خدانگهدار.بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هست و بانک رفاه کارگران هنوز واریز نکرده
آخرین اخبار