وحیدی:

انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد

وزیر کشور گفت: انتخاباتی را در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

 وحیدی وزیر کشور در حاشیه هیات دولت گفت: اخیرا برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی انتخابات را زیر سوال ببرند، مطرح شد که مردم شریف ایران حماسه آفریدند و برخی  سعی کردند این جمله را ربط بدهند به مرحله دوم انتخابات و راجع به آن اظهارات متفاوتی کردند اما واقعیت این است انچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وزیر کشور اظهار کرد: انتخاباتی را در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه توئیتم درباره کل انتخابات بود نه فقط مرحله دوم، بیان کرد: برخی در مواجهه با سخنانم گزینشی عمل کردند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا و علت اطلاع‌رسانی نکردن در این زمینه و ایجاد شائبه‌هایی در اذهان مردم، تصریح کرد: طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند با او برخورد می‌شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی درباره یک مورد خاص پخش شده و در آن مورد خاص آنچه توسط فراجا انجام شده این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده، اما در برابر اجرای قانون و رعایت حجاب، مقاومت و در واقع خود را برهنه کرده است.

وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد تا کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده، جور دیگری مطرح و حاشیه‌سازی انجام نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار