جلسه مهم کابینه و شورای جنگ صهیونیستی پس از تهدید آمریکا

شورای جنگ و کابینه صهیونیستی جلسات مهمی را در مورد چگونگی اقدام پس از اظهارات بایدن مبنی بر تعلیق ارسال تسلیحات برگزار خواهند کرد.

روزنامه «اسرائیل هیوم» به نقل از یک منبع صهیونیستی نوشت که شورای جنگ و کابینه جلسات تعیین‌کننده‌ای درباره نحوه اقدام پس از اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توقف صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی در پس‌زمینه‌ی عملیات نظامی آن در رفح برگزار خواهند کرد. 

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده بود: اگر اسرائیلی‌ها به رفح بروند، سلاح‌هایی را که در طول تاریخ برای حمله با شهر‌ها استفاده می‌شد، در اختیار آنها قرار نمی‌دهم.

پیشتر رادیو ارتش صهیونیستی گزارش داده بود که عملیات گسترده در رفح تاکنون متوقف نشده است. 

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از بمباران شدید اطراف گذرگاه و مناطق شلوغ در شرق شهر رفح، کنترل کامل گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه را به دست گرفته و در حال انجام عملیات گسترده در این منطقه است.

این حمله در حالی رخ می‌دهد که صهیونیست‌ها درحال مذاکره با حماس برای دستیابی به آتش‌بس هستند و قطر، مصر و آمریکا درحال تلاش‌اند تا این آتش‌بس منعقد شود.

از سوی دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه عملیات مقابله را علیه نیرو‌های صهیونیستی در حال حمله به رفح آغاز و صهیونیست‌ها نیز با جنگنده مناطق مختلفی از رفح را بمباران کردند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۶:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
همه اش فیلم هست بایدن مهمات میفرستدفقط میخواهداعتراض هاجلوش گرفته شود
آخرین اخبار