وقوع سیل بی‌سابقه در جنوب غربی آلمان+ فیلم

در تعدادی از شهر‌های جنوب غرب آلمان سطح آب بالا رفته و وارد خانه‌ها شده است.

در تعدادی از شهر‌های جنوب غرب آلمان سطح آب بالا رفته و وارد خانه‌ها شده است، از سویی دیگر ساکنان این شهر‌ها نیز با هشدار وقوع سیل روبرو هستند.

بر اساس آنچه مقامات و رسانه‌های آلمانی اعلام کردند، صد‌ها نفر تخلیه و کار در یک نیروگاه برق در جنوب غربی آلمان به دلیل سیل و باران شدید متوقف شد.

بر اساس گزارش العربیه، سطح آب در ایالت زارلند آلمان که هم مرز با فرانسه است، به سرعت و تا حد زیادی افزایش یافت، درست منطقه‌ای که استان موزل فرانسه پس از باران‌های شدید با سیل مواجه شده است.

دفتر دفاع مدنی در زارلند از ساکنان این شهر خواست تا بیشترین احتیاط را به خرج دهند و از ورود به زیرزمین منازل بخصوص پس از ریزش بخشی از سد آبی در شهرک کفرشید خودداری کنند.

به نوشته روزنامه آلمانی «بیلد»، این فروپاشی منجر به توقف کار یک ایستگاه تولید برق در این منطقه شد. روزنامه کثیرالانتشار آلمان نیز از سیل بی سابقه در یک قرن  با افزایش سطح آب خبر داد. قرار است اولاف شولتس صدراعظم آلمان از این منطقه دیدار کند.

در ایالت همسایه راینلاند-فالتز، جایی که رودخانه سار نیز جریان دارد، آتش‌نشانان از حدود ۲۰۰ نفر از ساکنان شهر شودن خواستند با توجه به افزایش سطح آب، خانه‌های خود را ترک کنند، مشروط بر اینکه به آنها سرپناهی موقت داده شود.

نیروهای دفاع مدنی برای تخلیه ساکنان در انتظار رانش زمین به دلیل حجم زیاد آب وارد تعدادی از شهر‌ها در جنوب غربی آلمان شدند.

مترجم: مینا عظیمی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار