دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان در بهمن‌ماه امسال نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در واحدهای استانی به‌ طور سراسری و همزمان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه دارای شش بخش اصلی و سه بخش فرعی است،گفت: نمایشگاه معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، نمایشگاه معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز دانشگاه جامع علمی‌کاربردی ، نمایشگاه مشاغل خانگی ، نمایشگاه عکس و تولیدات مالتی‌مدیا و راه‌اندازی کلینیک اشتغال و کارآفرین از بخش‌های اصلی این نمایشگاه است.

فتحی درادامه افزود: همچنین برگزاری کنفرانس‌ها، میزگردهای تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اشتغال و کارآفرینی، تهیه طرح کسب و کار، معرفی مشاغل آینده، نکات کلیدی در مصاحبه شغلی و برگزاری مسابقات پرورش خلاقیت از بخش‌های فرعی این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌های کارآفرینی و اشتغال در استان اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از توانمندی‌های بخش خصوصی استان به نمایش گذاشته می‌شود واز همه دستگاه‌ها و اعضای کار گروه اشتغال برای بازدید این نمایشگاه دعوت می کنیم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.