پيشكسوت فوتبال در خصوص وضعيت ليگ برتر فصل يازدهم، اظهار داشت: متاسفانه ليگ فوتبال كشورمان فصل به فصل در حال پيشرفت است و به طور حتم به جايي مي رسيم كه هيچ بازيكن پديده اي را در ميدان بازي نخواهيم داشت.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: ليگ امسال ديگر آن شادابي گذشته را ندارد و در آينده اي نه چندان دور خواهيم ديد كه تيم ملي بازيكن پديده اي نخواهد داشت و معتقدم دلال ها هم اجازه نمي دهند كه بازيكنان خوب به باشگاه ها جذب شوند.

وي ادامه داد: هم چنين هنوز تيم و بازيكن خوبي در ليگ نداريم كه حرفي براي گفتن داشته باشد و متاسفانه تيم هاي ما وقتي كه در دفاع دچار مشكل مي شوند، بازي از كناره هاي زمين و تكنيكي را از ياد مي برند.

* ميانگين سني بالاي بازيكنان تيم ملي مشكل ساز است

آشتياني اضافه كرد: متاسفانه ما تيم ملي جواني هم نداريم كه راهي رقابت هاي جام جهاني كنيم؛ چرا كه بيشتر ملي پوشان ما بالاي 30 را تشكيل مي دهند و اين مي تواند براي فوتبال ما خطرناك باشد.

* امثال مهدوي كياها با بازي ضايع مي شوند

وي در ادامه بيان داشت: معتقدم كساني چون مهدوي كيا، هاشميان كه در حال حاضر به عنوان بازيكن در تيم پرسپوليس حضور دارند و زماني ستاره هاي ملي محسوب مي شدند، بايد راه را براي جوانان باز كنند و در زمينه هاي ديگر فوتبالي چون مربيگري فعاليت كنند؛ چرا كه فوتبال ما به اين افراد نيازمند است.

* استقلال از ضعف مالي ضربه مي خورد

آشتياني در خصوص وضعيت تيم آبي پوشان پايتخت، يادآور شد: با توجه به اينكه تيم استقلال با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كند و در مضيقه قرار دارد اين فشار مي تواند در بازيكنان استقلال تاثيرگذار باشد؛ چرا كه معتقدم بازيكنان يك تيم اگر پولي از سوي باشگاه دريافت نكنند، دل به بازي نمي دهند، هم چنين تيم مظلومي با رفتن مجيدي كه يك بازيكن محوري بود مي تواند در عملكرد ضعيف بازي تاثيرگذار باشد.

* پرسپوليس ديگر مانند گذشته نيست

آشتياني ادامه داد: در مقابل تيم پرسپوليس تهران با حضور رويانيان مشكلات مالي تيمش حل شده و اين در نيمه فصل دوم از لحاظ فني در شرايط خوبي به سر مي برد، ولي هنوز از پرسپوليس سال هاي گذشته فاصله دارد و اميدوارم بتواند جايگاه خوبي را از آن خود كند تا دوباره دل هوادارانش را شاد كند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار