جردن باروز و دیوید تیلور با کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود در فینال انتخابی تیم ملی آمریکا، راهی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ خواهند شد.

مسابقات انتخابی ۴ وزن کشتی آزاد آمریکا برای شرکت در مسابقات جهانی آلبانی مشخص شد و ۲ اسطوره این کشتی این کشور یعنی دیوید تیلور و جردن باروز به ترکیب تیم آمریکا بازگشتند.

دیوید تیلور که چند ماه قبل با شکست در وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل آرون بروکس، نتوانست راهی المپیک شود و از دنیای کشتی خداحافظی کرده بود، خیلی زود از تصمیمش منصرف شد و برای شرکت در مسابقات جهانی در اوزان غیر المپیکی، به یک وزن بالاتر آمد و با ۴ پیروزی مقابل دیگر حریفان خود در انتخابی کشتی آمریکا، توانست دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم را تصاحب کند. حالا پس از جدال‌های تکراری و جذاب تیلور و حسن یزدانی، این بار باید آماده نبرد تماشایی او با کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم باشیم.

تیلور که شب گذشته مقابل دو کشتی‌گیر در دور مقدماتی به پیروزی رسیده بود، امشب در دو فینال موفق شد والنسیا قهرمان جوان و نام آور کشتی آمریکا را شکست بدهد و دوبنده تیم ملی را دوباره به دست بیاورد. در کشتی اول بین این دو، کار کمی گره خورد و تیلور به سختی و با نتیجه سه بر سه حریف خود را شکست داد، اما دو ساعت بعد و در کشتی دوم او توانست ۱۰ بر صفر دوباره والنسیا را در هم کوبیده و به جایی که در هم کوبیده و قهرمان رقابت انتخابی تیم ملی در اوزان المپیکی برای حضور در مسابقات آلبانی بشود.

البته به جز دیوید تیلور، ترکیب آمریکا در مسابقات جهانی یک شگفتی بزرگ دیگر هم دارد و آن هم بازگشت جردن باروز دیگر اسطوره کشتی این کشور به تیم ملی آمریکاست. باروز هم امشب در فینال انتخابی کشتی آمریکا  چنس مارستلر، حریف خود را در دو کشتی با نتایج سه بر صفر و شش بر ۳ شکست داد تا او نیز بازگشتی جالب توجه به تیم ملی آمریکا داشته باشد و احتمالا در آبان ماه باید منتظر جدال تکراری او با محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم باشیم.

به جز تیلور و باروز، ویتو آروخا در ۶۱ کیلوگرم و جیمز گرین در ۷۰ کیلوگرم دیگر نمایندگان کشتی آزاد آمریکا در مسابقات جهانی آلبانی خواهند بود.

نتایج دیدار‌های برگزار شده اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به شرح زیر است:
وزن ۶۱ کیلوگرم:
ویتالی آروجا ۲ - مارکوس بلیز یک
ویتالی آروجا ۳ - مارکوس بلیز یک

وزن ۷۰ کیلوگرم:
جیمز گرین ۱۰ - الک پانتالئو صفر
جیمز گرین ۲ - الک پانتائو یک

وزن ۷۹ کیلوگرم:
جردن باروز ۳ - چندلر ماستلر صفر
جردن باروز ۶ - چندلر ماستلر ۳

وزن ۹۲ کیلوگرم:
دیوید تیلور ۳ (برنده) - زاهد والنسیا ۳
دیوید تیلور ۸ - زاهد والنسیا صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار