بازيكن خارجي تيم كاراته دانشگاه آزاد اسلامي گفت:‌ليگ كاراته ايران از سطح كيفي بالايي برخوردار است و ليگي حرفه‌اي به شمار مي‌رود و از اينكه در اين مسابقات حضور دارم، خوشحالم.


لي جوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات ليگ كاراته ايران از سطح بالايي برخوردار است و در هر وزن ، حداقل 10 بازيكن خوب و قدرتمند حضور دارند و هيچ قهرماني در حاشيه امنيت نيست.


وي تصريح كرد: به عقيده من ليگ كاراته ايران، ليگي حرفه‌اي است ،‌2 سال است كه در اين مسابقات حضور دارم و طي اين مدت پيشرفت خوبي داشته و تجربيات بسيار مفيدي بدست آورده‌ام.


لي جوان با بيان اينكه هدف اصلي‌اش موفقيت در مسابقات جهاني فرانسه( آبان 90) است افزود: موفقيت در اين رقابت‌ها كار ساده‌اي نيست و قلب و احساسم به من مي‌گويد در اين پيكارها موفق خواهيم شد.


ملي پوش كاراته كره جنوبي در بخش ديگري از صحبت هاي خود از حسين روحاني و جاسم ويشگاهي به عنوان الگوهاي فني خود نام برد و گفتك‌كاراته كاهاي ايراني از قدرت و توان بالايي برخوردار هستند و نه تنها در آسيا، بلكه در جهان نيز حريفان قدري به حساب مي‌آيند و توان قهرماني در هر مسابقهاي را دارند.


قهرمان مسابقات دانشجويان جهان در خصوص داوري مسابقات سوپر ليگ كاراته ايران اظهار داشت: مشكل خاصي در داوري‌ها نديده‌ام، هر چند خودم را زياد درگير اشتباهات داوري نمي‌كنم، چون معتقدم يك كاراته كا بايد طوري به اجراي تكنيك بپردازد كه داور را وادار به امتياز دادن كند.


لي جوان در مورد ايران خاطر نشان كرد: ايران را مثل كشور خودم دوست داشته و آن را كشور دوم خودم مي أانم چرا كه در ايران دوستان زيادي دارم و در اينجا هيچگاه احساس دلتنگي نمي‌كنم.


دارنده مدال برتر بازيهاي آسيايي گوانگ‌جو گفت:‌با توجه به اينكه نتيجه مسابقات هفته پاياني سويپر ليگ(20 بهمن) در نايب قهرماني دانشگاه آزاد اسلامي بي‌تاثير است كادر فني تيم دانشگاه به من اجازه داد تا در اين هفته از بازيها تيم را همراهي نكنم اميدوارم سال آينده نيز بتوانم در سوپر ليگ كاراته ايران شركت كنم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار