به کفته مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم،به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان قمی عملکرد رانندگان تاکسی در استان ارزیابی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهره شعبانی قاسم طالبی،مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی  قم  گفت: روزانه تعداد زیادی  از شهروندان از تاکسی‌های شهری استفاده می‌کنند و با توجه به این که  تاکسی دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در سیستم حمل و نقل شهری است، سامانه ارزیابی رانندگان در سازمان تاکسیرانی راه‌اندازی می‌شود تا مسافر بتواند  رانندگان تاکسی را ارزیابی کنند و به آن ها نمره بدهند.  

او در ادامه با اشاره به اینکه  ارزیابی در عملکرد و اخلاق رانندگان تاثیرگذار است.،افزود:با توجه به اینکه رفتار رانندگان تاکسی درون شهری که بخش قابل توجهی از کاربران معابر شهری را تشکیل می‌دهند، حائز اهمیت است،کلاس‌هایی برای رانندگان تاکسی برگزار خواهد شد و  از شهروندان درخواست می‌شود تا نظراتشان را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم  در ادامه از راه اندازی رادیو مسافر خبر داد و گفت:مقرر شده تا  در روزهایی خاص این رادیو برای رانندگان برنامه داشته باشد تا بتوان احکام و اخبار اختصاصی را دریافت کنند.

شایان ذکر است در حال حاضر پنج هزار و ۷۱۳ تاکسی با سه عنوان تاکسی گردشی، تاکسی خطوط و تاکسی بی‌سیم در شهر قم فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.