۳ مطب دندانپزشکی بدون مجوز در شهرستان‌های رشت و رودسر شناسایی و پلمب شدند.

دکتر زهره تیموری، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از تعطیلی ۳ مطب دندانپزشکی غیرقانونی و بدون مجوز در شهرستان‌های رشت و رودسر در شهرستان رشت خبر داد.

او گفت: افرادی غیردندانپزشک در شهرستان‌های رشت و رودسر به صورت غیرقانونی مطب دندانپزشکی دائر و در امور دندانپزشکی مداخله درمانی می‌کردند.

به گفته مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر اساس گزارش‌های مردمی و پس از بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، محل کار این افراد متخلف پلمب و پرونده‌ها جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شدند.

دکتر تیموری به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات درمانی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی تماس بگیرند و فریب تبلیغات غیرواقعی و اغوا کننده در این حوزه‌ها را نخورند و از مراجعه به افراد بدون دانش و صلاحیت لازم خودداری کنند.

او همچنین تأکید کرد: کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید مداوم از مراکز درمانی در صورت مشاهده هر گونه ارائه خدمات توسط افراد بدون صلاحیت و غیرمجاز نسبت به پلمب آن مرکز اقدام و پرونده از طریق کمیسیون ماده ۱۱ به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.