۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی بدون پزشک و مجوز در شهرستان رشت شناسایی و پلمب شد.

زهره تیموری، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از تعطیلی ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی بدون پزشک و مجوز در شهرستان رشت خبر داد.

او گفت: ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی در شهرستان رشت که به صورت غیرمجاز در امور پزشکی دخالت کرده و خدمات درمانی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس و لیزرمو‌های زائد ارائه می‌دادند، توسط کارشناسان نظارتی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان شناسایی و پلمب شدند.

به گفته مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با توجه به حساس بودن کار درمان و به مخاطره انداختن سلامت شهروندان این مراکز پلمب و گزارش لازم به منظور پیگیری تخلفات به مراجع قضایی ارسال شد.

تیموری افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقای سلامت شهروندان و برخورد با متخلفان حوزه درمان هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و بر اساس قانون با عوامل متخلف طبق ضوابط، برخورد قانونی خواهد شد.

او همچنین از شهروندان خواست برای دریافت هرگونه خدمات پزشکی، از داشتن مجوز‌های قانونی و نیز تطبیق تصویر پروانه مطب با خود پزشک حاضر در مجموعه درمانی اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با مراجعه به واحد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان یا تماس با سامانه ۱۹۰ این موضوع را گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.