رئیس هیئت مدیره جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی گفت: در پیک سفر‌های خارجی پایان تابستان شاهد رشد مسافر در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی بودیم که در حال حاضر کاهش یافته است.

حامد احتسابی رئیس هیئت مدیره جایگاه خدمات فرودگاهی در آیین اختتامیه مسابقه طراحی جایگاه تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی گفت: با توجه به تشدید تحریم‌ها در مسیر‌های اروپایی میزان پذیرش مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است گفت: در حال حاضر با توجه به سرگردانی بسیاری از مسافران به دلیل تحریم پرواز‌های اروپایی سه شرکت هواپیمایی ماهان، ایران ایر و سا‌ها تعداد زیادی از پرواز‌ها به صورت کانکشن انجام شده و همین امر خود باعث کاهش مسافران در بخش جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی شده است.

وی ادامه داد: پیش از این بیشترین میزان رشد مسافرانی که از جایگاه خدمات فرودگاهی و CIp استفاده می‌کردند در تابستان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته و ما این میزان رشد را در پیک سفر‌های خارجی که پایان تابستان بود داشته‌ایم.

احتسابی اظهار کرد: با توجه به آنکه ایجاد یک المان در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی نیاز ضروری بوده است بنابراین سعی کردیم در طی یک بازه زمانی اقدام به برگزاری مسابقات طراحی المان فرودگاه امام خمینی کنیم که امروز در مراسم اختتامیه سه اثر یه عنوان برترین آثار انتخاب شد که بعد از بررسی نهایی و برآورد هزینه‌ها با حضور مدیران وزارت راه و شهرسازی یکی از آثار به عنوان المان جایگاه تشریفات انتخاب و ساخته می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با رفع تحریم‌ها ما شاهد افزایش تعداد پرواز‌های خارجی و استفاده مسافران از جایگاه تشریفات و خدمات فرودگاهی باشیم.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات ویزا به مسافران و خدمات ارزی و ترانسفر رایگان از درب فرودگاه امام خمینی تا مقصد از جمله خدمات فرودگاهی است که در پرواز‌های بین المللی راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار