رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در پی تنش‌افزایی این رژیم در منطقه و تعلیق پرواز‌ها، این صنعت متزلزل شده است.

وب‌سایت کاکالیست رژیم صهیونیستی اذعان کرد که وخیم‌تر شدن بحران در هوانوردی رژیم تروریستی اسرائیل در پس‌زمینه تداوم وخامت اوضاع امنیتی و توقف پرواز‌های شرکت‌های خارجی به اراضی اشغالی، عواقبی را ایجاد می‌کند که با توجه به دشواری فزاینده صنعت صادرات کالا به خارج از اراضی اشغالی و واردات مواد اولیه مورد نیاز عملیات تولید در کارخانه ها را تکان داده است.

براساس گزارش المیادین، به نوشته این وب سایت، پروازهای خطوط هوایی خارجی که به دنبال جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی کمتر به اراضی اشغالی پرواز می‌کنند، حمل و نقل هوایی این رژیم را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین حمل و نقل هوایی در سال گذشته حدود ۲۰۰ درصد گران شد، اما بدون توجه به گرانی، دسترسی به آن به ویژه طی دو ماه گذشته کاهش یافته است.

این وب سایت صهیونیستی شکایت کرد که محموله‌های کالا و مواد خام شرکت‌های صهیونیستی هفته‌ها در فرودگاه‌های سراسر جهان گیر کرده است و صادرکنندگان داخلی که قرار است کالا‌ها را به مشتریان خارج از اراضی اشغالی تحویل دهند، نمی‌توانند پرواز‌های موجود را پیدا کنند.

کاکالیست تاکید کرد: ادامه جنگ و وضعیت غیرعادی آن به دلیل تعداد زیاد مناطقی که رگبار راکت‌ها، موشک‌ها و پهپاد‌ها از آنها به سمت اسرائیل روانه می‌شوند، مجموعه‌ای از موانع و اختلالات را در هوانوردی اسرائیل ایجاد کرده است.

او توضیح داد که بحران هوانوردی زمانی بدتر شد که ده‌ها شرکت هواپیمایی دیگر که هنوز در اراضی اشغالی فعال هستند، در پایان ژوئیه گذشته به دنبال ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر، یکی از فرماندهان حزب الله پرواز‌های خود را تعلیق شده اعلام کردند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار