سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اداره کل راه و شهرسازی در تلاش است تا هر چه زودتر طرح دوبانده کردن جاده مرند _ جلفا را به اتمام برساند تا جلوی تصادفات در این محور گرفته شود.

 موحدنیا در بازدید میدانی از طرح‌های شهرستان مرند با اشاره به باقی ماندن هفت کیلومتر از طرح دوبانده کردن مسیر مرند به جلفا گفت: ادامه این جاده مربوط به منطقه آزاد ارس است که از ۲ کیلومتر باقی مانده ۶۰۰ متر تمام شده و تقریبا ۴۰۰ متر باقی مانده است که با تکمیل این پروژه جاده بین‌المللی تکمیل می‌شود و مردم نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

وی در ادامه بازدید میدانی از طرح ملی مسکن شهرستان مرند اظهار کرد: ۷۶ مسکن ملی این شهرستان رو به اتمام است که این واحدها تا ۲۲ بهمن تحویل متقاضیان می‌شود.

موحدنیا با اشاره به احداث مخزن ذخیره آب در ضلع غربی شهر مرند افزود: در تفاهم نامه‌ای که بین ارتش و فرمانداری امضا شده است زمین‌های آن منطقه آزاد شده و این طرح برای رفع مشکل آب شرب مرند آماده آبگیری و بهره‌برداری است.وی با بیان اینکه جاده مرند _ ایواوغلی نیز یکی از جاده‌های پر تردد و حادثه خیز این شهرستان است افزود: با تامین مطالبات پیمانکار طرح، پیمانکار مکلف شد تا سریعا محل‌های حادثه خیز را رفع کند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از طرح آق‌زمی، پارک ریحان و زیر گذر دولت آباد که دارای مشکلات چندین ساله شهروندان این منطقه است بازدید کرد و افزود: با تکمیل این طرحها خدمات شایسته‌ای برای اهالی و شهروندان مرندی فراهم می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.