آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی ،امام جمعه، فرماندار شهرستان عجب‌شیر ، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: استان آذربایجان شرقی دارای امنیت پایدار است.
سرهنگ صابر عباس زاده افزود:امروز استان در سطح امنیت پایداراست امنیت پایداری که حضور و مشارکت همه اقشار مردم در سطح استان برقرار است و چه امنیت عینی و چه امنیت روانی در استان حاکم است و با توجه توطئه‌های که دشمنان نظام در طول سال‌ها در کشور اسلامی ما دارند الحمدالله امروز یک امنیت خوب و پایدار در سطح استان شاهد به برکت خون شهدا و اعضای شورای تامین و روحانیون هستیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان عجب‌شیر امنیت خوب و هم احساس امنیت خوبی حاکم می‌باشد اظهار داشت:طبق دستور المل سازمانی که در محلات و مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و حتی دورترین روستا‌ها حضور پیدا نکنم و مشکلات و دغدغه محله را احصا کنیم و با معتمدین و اقشار مخلف مردم حل شود در هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که پلیس در بتن جامعه حضور پیدا کنه و مشکلات را با مشارکت مردم حل کند.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در خصوص دستور عمل امنیت محله محور در همه شهرستان استان بخصوص در شهر عجب‌شیر در حال اجراست گفت:پلیس در فناوری روز و در بحث هوشمند سازی پلیس بروز بوده و بیش از ۲۲ مورد در بستر اینترنت در اختیار مردم گذاشته شده و خدمات ارائه می‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت:پلیس دوسامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ می‌باشد و در استان آذربایجان شرقی نقطه کوری وجود ندارد در خصوص ارتباط با ۱۱۰ که بدون ارتباط با مخابرات به ۱۱۰ پیام داده می‌ود و همه درارتباط هستند.
وی ادامه داد:در سال گذشته بیش از ۲میلیون و۶۰۰ هزار پیام در یافته شده از سامانه ۱۱۰ که از این یک میلیون و ۶۰۰ پیامک عملیاتی شده و بیش از یک هزارو ۲۰۰ مورد ارشاد و کمک شده است.
سرهنگ صابر عباس زاده گفت:سامانه ۱۹۷ مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات و تقدیر و تشکر خود را اعلام کنند.
سرهنگ صابر عباس زاده گفت:خدمات جناب سرهنگ شفقی، مصداق فی سبیل‌الله در حوزه نظم و امنیت می‌باشند و در سه شهرستان خدمت وجز نیکی از ایشان به بیاد نمی‌شود و سرهنگ بهرام بندری جانشین فرماندهی نیزدر طول سی سال در خدمت اهاد مردم استان بوده و تبریک گفتند و سرهنگ ستار داداشی یکی از فرماندهان با تجربه ومخلص و با تعهد هستندو اولویت‌های ستاد فرماندهی استان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه شهرستان عجب شیر نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی میدان‌ها حضور دارند و پلیس جمهوری اسلامی ایران در عین مظلومت و همیشه با اقتداربوده و است.
حجت السلام محمود شربیانی با بیان اینکه نیرو‌های انتظامی با ایثارگری و جان فشانی و زندگی هایشان را وفق نظام کرده اند برای حافظ امنیت مردم در تلاش و کوشش هستند.
وی ادامه داد:سرهنگ شفقی فردی تواضع و فروتن بودند و ولایت مدار و متعهد و ضمن تبریک به جناب سرهنگ داداشی با توجه به سوابق درخشان که دارند و در این شهرستان با توجه به مردم ولایت مدار و ایثارگر و همیشه مردم حامی پلیس بوده و است.
فرماندار شهرستان عجب شیر نیز گفت:در سازمان نیروی انتظامی خدمت کردن فرق دارد این که باب شهادت در نیروی انتظامی همیشه باز است و در راستای تامین امنیت کشور و نظام شاهد تقدیم شهدای در طول سال‌ها هستیم که تقدیم نظام و امنیت ایران اسلامی کردند.
جعفر قادری گفت:مردم عجب شیر قدردان و قدر شناس مسولان است و آرزوی توفیق به سرهنگ داداشی و جای قدردانی و سپاس گذاری دارم و وظایف قانونی که فرجا دارد و سرهنگ شفقی پیش رو در مسائل شهرستان بودند و بحث انقلابی و جهادی از خصوصیات ایشان بود.
در پایان این مراسم سرهنگ ستار داداشی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان منصوب و از خدمات سرهنگ سهراب شفقی تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است که سرهنگ سهراب شفقی و سرهنگ بهرام بندری پس از سال‌ها خدمت و تلاش و فعالیت گسترده به افتخار بازنشستگی نایل گردیده اند.

برچسب ها: معارفه ، بازنشستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.