مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با عبور موج ضعیفی از فراز استان، افزایش ابر، بارش‌های پراکنده و رعد و برق در مناطق مرتفع شرقی و شمالی و بخش‌هایی جنوب شرقی تا پایان هفته دور از انتظار نیست.

 محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات شمالی از امروز تا پایان هفته است که سبب کاهش

رطوبت خواهد شد.

او  افزود: طی امروز یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه، وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جنوب شرقی به صورت متوسط همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود که با توجه به میزان وزش باد در بعد از ظهر دوشنبه احتمال برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی طی ساعاتی در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه روند کاهش هفت تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود و از اواسط وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه نیز شمال خلیج فارس مواج است.

آقای سبزه زاری می‌گوید: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۳۹.۷ و ایذه با ۱۴.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۸.۴ و حداقل ۲۱.۳ درجه سانتیگراد گزارش

شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ریزش هوای سرد و کاهش محسوس دما بین هفت تا ۱۰ درجه از روز دوشنبه تا جمعه هفته جاری در بیشتر نقاط استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.