نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار مصوب برای تکمیل آزاد راه مشهد- چناران در سال مالی ۱۴۰۳، ۱۰ هزار میلیارد ریال است که فقط ۱۴ درصد آن اختصاص یافته است.

احسان عظیمی راد گفت: اختصاص اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی برای طرحی مانند آزادراه مشهد-چناران اندک است و با این بودجه ها طرح به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته مقرر شده هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این طرح ملی تخصیص یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه اوراق بهادار به میزان اعتبار یاد شده توسط بانک تجارت خریداری شده و شرکت توسعه زیرساخت به عنوان متولی طرح، مکاتبات لازم را برای تخصیص بودجه با سازمان برنامه و بودجه انجام داده و امید است به زودی تخصیص این مبلغ توسط این سازمان ابلاغ شود.

عظیمی راد در تشریح دیگر مشکلات این طرح افزود: بخش ابتدایی آزادراه که چسبیده به مشهد و در محدوده نمایشگاه بین المللی قرار دارد باید توسط شهرداری مشهد ساخته شود که به دلایلی کار پیش نرفته است.

وی اضافه کرد: اداره اوقاف باید بخشی از زمین هایی که آزاد راه در آن ساخته می شود را واگذار کند اما بخش هایی که نزدیک مشهد است به واسطه مسایل مالی هنوز واگذار نشده و مشکلاتی در خصوص تملک در این حوزه باقی مانده است.

این نماینده مجلس گفت: با وجودی که استانداری خراسان رضوی جلسات متعددی برای رفع مشکلات یاد شده برگزار کرده اما همچنان مسایل و مشکلات برطرف نشده است که نشان می دهد رایزنی های بین دستگاه ها در این خصوص اثربخش نبوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.