مدیر تالار بورس آذربایجان غربی از خرید و فروش ۱۰۳ میلیارد ريالی در تالار بورس استان خبر داد.

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته تعداد ۷ میلیون ۷۷۱ هزار و ۳۷۹ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش نزدیک به  ۱۰۳ میلیارد ریال در تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت.

وحید جوادی گفت: در طول هفته اشتیاق به فروش سهام فراتر از انتظار بود به طوری که ۹۵ درصد از معاملات سهام در تالار بورس استان به اختصاص یافت و تنها ۵ درصد آن مربوط به خرید بود. 

وی ادامه داد: در طول هفته در تالار ارومیه ۵ کارگزار از ۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۳ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری فارابی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵/۶۷ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته اوراق اسناد خزانه اسلامی با بیش از ۳۸ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی از ریزش شاخص کل بازار بورس نیز خبر داد و گفت: در طول هفته گذشته شاخص کل بازار بورس با ۳۳ هزار و ۹۳۱ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۷۶۸ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۸۶ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۱ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.