طی مراسمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی، رضا اعظمی به عنوان مدیرکل جدید اداره ثبت اسناد و املاک کردستان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد کردستان اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، استان کردستان، استان مجاهدت‌های خاموش است و خوشبختانه مدیران در دستگاه قضایی استان نیز با مجاهدت و روحیه خستگی ناپذیر در حال خدمت رسانی به مردم هستند. 

وی افزود: پست‌ها و مقام‌های دنیوی اعتباری و مجازی هستند و زمینه ساز سلوک یا نزول مسئولین خواهند شد و بستگی به عملکرد و نحوه خدمت رسانی به مردم دارد که مسئولین و کارگزاران تا چه اندازه در تحقق این مهم، اخلاص داشته و وظایف شان را به بهترین نحو ممکن انجام داده اند. 

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان بیان داشت: دستگاه قضایی استان در بخش‌های مختلف با محدودیت، محرومیت و چالش‌های متعددی مواجه است ولکن این مسئله هیچگونه خللی در انجام وظایف مدیران و کارکنان این مجموعه ایجاد نکرده است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه جلسه بر لزوم اجرای قانون الزام به ثبت اسناد رسمی اموال غیرمنقول در استان تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی در استان کردستان تثبیت مالکیت شده و امیدواریم تا پایان سال تمامی اراضی کشاورزی استان تثبیت شوند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از سیدامید زمانی، رضا اعظمی به عنوان مدیرکل جدید اداره ثبت اسناد و املاک کردستان معرفی شد.

برچسب ها: ثبت اسناد ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.