شهردار خاش گفت: تعداد سه برج روشنایی در میدان امام خمینی(ره) واقع در سه راهی خاش به زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار به منظور رفاه حال شهروندان نصب شد.

مهدی شهنوازی  اظهار کرد: برای خریداری و نصب این برج های روشنایی از محل اعتبارات تملک دارایی هزینه و علاوه بر آن لامپ های روشنایی دیگری در همین میدان نصب شده است.
وی بیان کرد: هدف از نصب این برج های روشنایی، تقویت دید رانندگان خودروهای سواری، باربران و مسافران و زیبایی جلوه و منظر شهری است.
شهردار خاش ادامه داد: ایجاد پارک مسافر در میدان ورودی شهر و جنب مسجد ابوالفضل(ع) و کمک به تجهیز آن از اقدامات مهم شهرداری در سالجاری است.
وی ادامه داد: در نقاط مختلف شهر خاش نیز با هدف زیباسازی جلوه و منظر شهری کار ایجاد تونل نوری، دیوار نوشته ها، حکاکی و نقاشی آثار فرهنگی و هنری و بویژه به نمایش گذاشتن هنر دست زنان بلوچ ،انیمیشن های تاریخی سیستان و بلوچستان انجام شده است.
شهنوازی افزود: در نقاط مختلف حاشیه ای و هسته مرکزی شهر خاش کارگاه های عمرانی برپا و عملیات زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت معابر، ایجاد کانال های هدایت آب های روان در دستور کار شهرداری است.
وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات، امکانات و تجهیزات، فرسودگی خودروهای حوزه عمران و خدمات شهری شاهد تحرک شهرداری خاش هستیم و با هدف جلب رضایت شهروندان زنجیره‌های خدمات رسانی شکل گرفته است.
رییس شورای اسلامی شهر خاش نیز با اشاره به اینکه اجرای عدالت و یکسان نگری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در نقاط مختلف شهر شاهد ارائه خدمات به شهروندان هستیم، گفت: مهمترین دغدغه شهرداری خاش در شرایط کنونی تامین اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان، خرید ماشین آلات عمرانی و حوزه خدمات شهری است.
ملک اعظم محمودزهی اظهار کرد: حدود ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری خاش لازم داریم و بسیاری از دستگاه‌ها نیز در پرداخت مطالبات شهرداری کوتاهی دارند و از سویی دیگر کمبود شدید نیرو، کمبود امکانات و گستردگی شهر سبب شده که شهرداری نتواند به اهداف مدنظر خود دست پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.