امام جمعه کوهبنان گفت: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی و زوال قرار داده انشاالله بزودی شاهد زوال این غده سرطانی باشیم.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: شهادت رهبر حماس را داشتیم کسی که ۲۲ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند، اما پس از آزادی حرکتی تاریخی را آغاز نمود.

وی تاکید کرد: از زمان شروع طوفان الاقصی تا شهادت رهبر حماس جایگاه رژیم صهیونیستی به شدت تنزل پیدا کرد.

امام جمعه کوهبنان افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره برای آزادی خواهان جهان امیدواری در برداشته و مسیر را برای پیروزی هموار نموده است.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی و زوال قرار داده انشاالله بزودی شاهد زوال این غده سرطانی باشیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: اعلام حمایت، تجمعات و شعار‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین بسیار خوب هست، اما کمک‌های نقدی شما نمازگزاران باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

وی یادآور شد: در دسترس بودن و تکریم ارباب جوع توسط مسئولین بسیار خوب و ارزشمند است جا دارد که بعضا بیشتر توجه داشته باشند. 

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: احداث کارخانه کنستانتره یک‌میلیون تنی را شاهدیم که با دنبال کردن و رفع موانع توسط مسئولین به خوبی انجام شده است.

وی ابراز داشت: احداث کارخانه برکت‌های فراوانی برای شهرستان کوهبنان دارد حداقل از خام فروشی مواد معدنی جلوگیری می‌کند و زمینه اشتغال جوانان را رقم می‌زند.

 

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.