فرمانده سپاه به اسرائیلی ها هشدار داد: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید حاج عباس نیلفروشان در اصفهان با بیان این مطلب که ما خاطره شهادت سید محمد حجازی و سردار حاج علی زاهدی را در این شهر به یاد داریم، گفت: آنها هم از لبنان آمده بودند و امروز ما در دستان خود یک شهید سرافراز سربلند، وفادار، فداکار، جاودان و بلندآوازه در افلاک را تشییع می‌کنیم.

سردار سلامی گفت: سردار نیلفروشان تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) و پرورش یافته دامان پدر و مادر نیکوسرشت بود، سال‌های سال با او زندگی کرده‌ام تا حدودی و بخشی شاید جزء کوچکی از شخصیت او را می‌شناسم.

فرمانده کل سپاه افزود: او از ۱۵ سالگی و هنگامی که به سن تکلیف رسید در میدان جهاد ظاهر شد و لباس جهاد بر تن کرد و تا ششم مهر که در آن حادثه تاریخی و استثنایی اسلام در کنار سید حسن نصرالله پر کشید یک لحطه از میدان جهاد دور نماند.

وی گفت: سرلشکر نیلفروشان شخصیت رفیعی داشت، اما خود را در شهرت گریزی و عمل مخلصانه برای خداوند مخفی کرده بود.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: خاصیت این شهدا این است از اینکه نام‌شان پرآوازه شود مخفی می‌شوند و برای خداوند شمشیر می‌زنند و هرگز از میدان بر نمی‌گردند.

وی با بیان اینکه شهید نیلفروشان سال‌ها قبل در لبنان معاون عملیات حاج علی زاهدی بود و با مجاهدان آن بلاد آشنا بود و سال‌ها چشم در چشم دشمن دوخته بود، گفت: حاج عباس یک متفکر و اندیشمند بود که دامنه اندیشه او فراتر از موضوعات نظامی بود و شناخت عظیم از تحولات جهان داشت و آنقدر به بلوغ فکری و ذهنی رسیده بود که معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده داشت که مرکز طراحی عملیات‌های بزرگ علیه دشمنان بود.

سرلشکر سلامی بیان کرد: معاندین و دشمنان به اشتباه فکر می‌کنند با شهادت مردان بزرگ مقاومت خاموش می‌شود؛ آنها باید از عاشورا درس بگیرند چرا که این راه همواره ادامه دارد.

سرلشکر سلامی گفت: دشمنان به غلط بر این باور بودند که ما جواب ترور شهید هنیه، شهادت سید حسن نصرالله و حاج عباس نیلفروشان را نمی‌دهیم و حزب الله تمام شده و یارای جهاد ندارد و راه برای آنها هموار شده است. در چنین شرایطی وعده صادق ۲ به وجود آمد. وعده صادق نمایشی شکوهمند از ملت بزرگی است که همواره هنرش ثبت نمایش‌های بی‌نظیر است.

فرمانده کل سپاه گفت: به اسرائیل هشدار می‌دهیم که وعده صادق ۲ فقط یک اخطار در کوچکترین مقیاس بود و شما بخش کوچکی از قدرت ما را مشاهده کردید.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق را انجام دادیم تا محاسبات را دقیق کنید و بگوییم اگر به اهداف ما حمله کنید ما شما را میزنیم، ما زدیم تا بدانید که اگر حاکمیت ملی ما نقض شود و مهمان ما شهید شود، ما شما را در سرزمین خودتان هدف قرار می‌دهیم و تعارفی نداریم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه بر سپر موشکی تکیه نکنید و این سپر تکیه‌گاه مطمنی برای شما نیست و از آن عبور می‌کنیم و این را در عمل اثبات کردیم و باید رفتارتان را تنظیم کنید، گفت: اکنون هم می‌گوییم مراقب باشید دوباره اشتباه نکنید و اگر دست از پا خطا کنید و به هدفی از ما در ایران و منطقه تعرض کنید شما را دوباره دردناک می‌زنیم.

فرمانده کل سپاه گفت: شاید تصور کنید سامانه تاد می‌تواند نقص شما را در دفاع جبران کند و به لوله‌های این لانچر‌ها اعتماد می‌کنید، اما این اشتباه است. شما نمی‌توانید ملت‌های مسلمان را قتل عام کنید، این معادله جایی در میان مسلمانان ندارد. مراقب باشید، ما ضعف‌های شما را می‌شناسیم خودتان هم می‌دانید و بر آسیب‌پذیری‌های شما مسلط هستیم.

وی اضافه کرد: شما می‌دانید چقدر آسیب‌پذیر هستید و به شما می‌گوییم به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه حمله می‌کنیم. پس با دقت تصمیم بگیرید.

برچسب ها: شهادت ، تشییع پیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
کرک و پشم اسراییل را به باد بده سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
لباس جهار یاجهاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
سلام و درود بر تمامی غیور مردان نظامی ایران
در پاسخ به حمله احتمالی اسراییل به ایران، ایران بایستی بسیار قویتر و دردناک تر و با حجم بیشتر به تل آویو و حیفا حمله کند
تا درس عبرتی بگیرند و به مخیله شان فکر حمله به ایران نیفتد، نه اینکه بصورت پینگ پنگ، یک نقطه در مقابل یک نقطه و ادامه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
آبروی اسلام و شیعه در میان هست . کاری کنید که اسرائیل که جای خود آلمان انگلیس فرانسه و آمریکا حساب کار دستش بیاید. شما هم هم پیمانان خود مثل چین و کره شمالی روسیه و دیگران را با خود همراه کنید و حداقل تبلیغات رسانه ای کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
از `رژیم صهیونی` رسیدید به `اسراییل`؟ جالب است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
بنظر من کشور ما هم مثل خیلی از کشورها باید تعدادی زیادی اندیشکده داشته باشد تا این اندیشکده ها نظرات مشورتی خودشان را به سیاسیون و فرماندهان نظامی بدهند. در این حالت بنظر من خطای محاسباتی خیلی کاهش پیدا می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
سلام سردار رشید ماشاءالله به بچه‌های این ملت که از خیلی مظاهر دنیا زدند و این تکنولوژی خوب را برای ما آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
دمت گرم سردار...
سرت سلامت ...
Italy
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
لباس جهار؟؟؟؟ بابا یک خبر بدون غلط املایی بذارید حداقل
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۵۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
ممنون از توجه شما